dopha Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 hey. noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar når du bestiller deler fra koed.dk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Det lurer jeg også på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 to dager hehe bestillte meg lykter og senkesett derifra på en onsdag.. hadde det levert på jobben på fredag.. nå holder jeg til i oslo da.. kan ha noe med leveringen og gjøre men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 En hel palle på ca100kg tok 5dager til meg. Posten som leverte på døra. Siste bestilling på 50kg ca, tok også 4-5dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Bestilte for snart to uker siden og fikk mail i dag at de blir sendt fra koed i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 fikk vel min pakke ca en uke etter at det blei bestilt! gikk 3-5 dager før det blei sendt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade77 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jeg har hatt raske leveringer og ikke fullt så raske leveringer her. Det de har på lager går alltid raskt er min erfaring. Men de gangene de har måtte få tak i delen først går det gjerne litt lenger tid. Men kan bare gi dem skryt her. Billige og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 bestilte fra koed på en søndags kveld, fikk pakken på ondagen, og jeg bor i nordnorge!! utrolig rask levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 ca en ukes tid. rundt en 40kg pakke med bærearmer bake med bremser til en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvordan er det med toll og moms? Trenger du å gjøre noe i forhold til dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Tok 10 dager før dem var her TNT. Får regning på toll senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 ca 2 uker før du du får regninga fra tnt på momsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 OMG... gjør ett søk i foumet så finner du det du lurer på om KOED.. Vi har en tråd i UKA om det her.. MOMS legger fraktfirmaet ut så det får du faktura for senere.. Husk derfor å legg til 25% på prisen i fra KOED.. Og husk også på valutakurs. Fraktfirmaet tar forøvrig rundt 100-lappen i eksped. gebyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 http://www.bimmers.no/search.php http://www.bimmers.no/search.php (T..t...t..t...tog du an?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 grei kar han norske,men mye tull med TNT når jeg bestilte.å bestilte noe derfra i jule tiden å manglet en ting i pakka..purret på det med et par mail til dem,men ikke noe som har skjed å ingen pakke,var ikke store tingen men bare prinsip sak.meg å kjente bestiler ikke flere ganger derfra for å si det sånn.men sånn er jeg på alt,dårlig handel aldri mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå