B.E.E. Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Vet ikke om denne har blitt postet før, men tenkte uansett å legge den ut. En gjør seg jo en tanke og to når en leser dette... http://www.helpmycosworth.tk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Har du ikke 10 tusen, så bør du ikke kjøpe deg en bil i den klassen der.. Det koster å ha en entusiastbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Liker ikke tigging jeg. Alle har uhell i form av motorhavari, kjøre i grøfta osv og da må man bite i det sure eplet. Men forstår gutten godt at det er surt når han har hatt bilen så kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Om man kjøper cosworth må man ha pengene til reperasjoner. Sånn er det bare.. 19 år, jobber på bensinstasjon og tjener lite cash så går det ikke å ha en sånn bil som det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Han skulle nok hatt en vanelig sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Fy f... att det går ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 latterlig. bruk heller penger på http://www.reddbarna.no/default.asp?V_ITEM_ID=8783 mat er viktigere en hestekrefter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 syns litt synd på han.. ikke fordi han kjøpte en bil som han ikke har råd til og reparere.. men fordi han driter seg ut... hehe skulle selv hatt en cosworth jeg.. om jeg hadde hatt råd til to biler samt råd til å skru hele tiden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Alt er jo hans egen feil, så maser han på internett om og få hjelp til og betale regningene? Ble nesten kvalm jeg. Alle som har hatt eller har cossie vet at det koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Haha.. dagens latter karampe Stakkars idiot. Tigg penger på nette. Da har man sunket dypt! har han ikke rå så har han ikke rå. Jeg gidder for pokker aldri å hjelpe en stakkars f**n som jeg ikke vet. Og vertfall ikke til og fikse en bil. Nei da går heller pengene i litt øl og kos med venner hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Frekk som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Da får han eller kutte ut helgefyll og kjøpeniste, sikkert masse han kan kutte ned på, tjener ikke så lite på bensinstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Bare tull det der.. Tror det er like greit at han ikke får noe, kjører seg sikkert ihjel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 .. Det koster å ha en entusiastbil! Det koster å ha vanlige biler også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå