R.E.H Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 kune tenkt meg di sideblinkersn... samme størrelse som e30 har på sidene?
Steinar. Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 har du lyktspylerne? Har lyktespylere, men det mangler slanger og tank! trenger bare spylerne i fangeren.har resten. pris da?
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 kune tenkt meg di sideblinkersn... samme størrelse som e30 har på sidene? jepp,samme størrelse! 100,- kom å hent di!
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 har du lyktspylerne? Har lyktespylere, men det mangler slanger og tank! trenger bare spylerne i fangeren.har resten. pris da? 130,- inkl. frakt!
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Har du bakskjerm? nix, men koed har..
Steinar. Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 har du lyktspylerne? Har lyktespylere, men det mangler slanger og tank! trenger bare spylerne i fangeren.har resten. pris da? 130,- inkl. frakt! send meg infoen din på pm da,så sender jeg over $
borte Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 har du lyktspylerne? Har lyktespylere, men det mangler slanger og tank! trenger bare spylerne i fangeren.har resten. pris da? 130,- inkl. frakt! send meg infoen din på pm da,så sender jeg over $ Greit!
borte Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 har du lyktspylerne? Har lyktespylere, men det mangler slanger og tank! trenger bare spylerne i fangeren.har resten. pris da? 130,- inkl. frakt! send meg infoen din på pm da,så sender jeg over $ Greit! Pakken er sendt! Takk for handel
Steinar. Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 hallo da har jeg mottat spylerne.så kjempebra ut.har dysene,men selve holderen hadde gått i stykker til meg.så takker for handelen.men hvordan i svarte fikk du det såå fort fram.. flydropp el.? hehe...
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 hallo da har jeg mottat spylerne.så kjempebra ut.har dysene,men selve holderen hadde gått i stykker til meg.så takker for handelen.men hvordan i svarte fikk du det såå fort fram.. flydropp el.? hehe... hehe ja, det skulle man tro! vet ikke egentlig selv, men kjørte til postkontoret rett etter at du sa at du skulle ha di! Måtte vel ha gått med fly eller noe sånt! Men takk for handel!
Steinar. Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 nesten litt sånn "gudene må være gale" opplegg.. hehe
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 nesten litt sånn "gudene må være gale" opplegg.. hehe hahaha tøft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå