ReiRud Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 legger ut denne for en kompis...meget pent brukt, mer vedlikeholdt og vasket enn brukt nesten http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Meget pen bil! Men noe overpriset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 flere bilder http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 FY for en nydelig bil! Så ut som noe greit breie bak dekk å ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 fineste bimmern jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Prisen er ikke gal hvis den er like pen som den ser ut til. Er han intr. i innbytte? Er det mye rust på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 prisen vil jeg si er bra...! vet ikke om at det er noe rust nei, bare å ringe å høre med han om bilen tror ikke han er int i innbytte nei..akkurat kjøpt seg e90 320si med hartge pakke +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 dette var dyrt syns jeg! har prikk lik bil jeg. noen sekunder trodde jeg det var min hehe! gå ned 10 lapper så syns jeg det nermer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Åherregud... Hvordan kan dere vurdere prisen uten å ha sett bilen / gått over den i virkligheten? E36 er så gamle nå at tilstanden har MYE å si for hvor mye bilen er verdt. Så får kjøperen vurdere hvor mye ekstra han vil betale for en strøken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Den røde var virkelig pen. Kunne hatt den selv. Den sorte hadde for mye jalla plast. Skulle jeg hatt en slik så hadde jeg ikke giddet å se på den sorte, men den røde tror jeg nok at jeg hadde sett nærmere på. Betaler også litt mere for en skikkelig bil enn 20 mindre for en som er bulka, sveisa og kjørt hard med av "drittunger" som tror de kan kjøre.... Er jo helt umulig å bedømme om det er for dyrt bare med å se på et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Power Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Den røde var virkelig pen. Kunne hatt den selv. Den sorte hadde for mye jalla plast.Skulle jeg hatt en slik så hadde jeg ikke giddet å se på den sorte, men den røde tror jeg nok at jeg hadde sett nærmere på. Betaler også litt mere for en skikkelig bil enn 20 mindre for en som er bulka, sveisa og kjørt hard med av "drittunger" som tror de kan kjøre.... Er jo helt umulig å bedømme om det er for dyrt bare med å se på et bilde. og med drittunger så mener du i hvilken aldersgruppe? greit, det er mange som ikke kan det og burde gjort som faren min gjorde med meg, sendte meg på rudskogen og vålerbanen for å ta kurs i hvordan man skal kunne håndtere en bil i høyere hastigheter under vanskelige forhold og det å ha kontroll. den røde her er utrolig nydelig. er den solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg