Gå til innhold

meget pen 318is!


ReiRud
 Share

Anbefalte innlegg

Åherregud... Hvordan kan dere vurdere prisen uten å ha sett bilen / gått over den i virkligheten?

E36 er så gamle nå at tilstanden har MYE å si for hvor mye bilen er verdt. Så får kjøperen vurdere hvor mye ekstra han vil betale for en strøken bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde var virkelig pen. Kunne hatt den selv. Den sorte hadde for mye jalla plast.

Skulle jeg hatt en slik så hadde jeg ikke giddet å se på den sorte, men den røde tror jeg nok at jeg hadde sett nærmere på.

Betaler også litt mere for en skikkelig bil enn 20 mindre for en som er bulka, sveisa og kjørt hard med av "drittunger" som tror de kan kjøre....

Er jo helt umulig å bedømme om det er for dyrt bare med å se på et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Den røde var virkelig pen. Kunne hatt den selv. Den sorte hadde for mye jalla plast.

Skulle jeg hatt en slik så hadde jeg ikke giddet å se på den sorte, men den røde tror jeg nok at jeg hadde sett nærmere på.

Betaler også litt mere for en skikkelig bil enn 20 mindre for en som er bulka, sveisa og kjørt hard med av "drittunger" som tror de kan kjøre....

Er jo helt umulig å bedømme om det er for dyrt bare med å se på et bilde.

og med drittunger så mener du i hvilken aldersgruppe? greit, det er mange som ikke kan det og burde gjort som faren min gjorde med meg, sendte meg på rudskogen og vålerbanen for å ta kurs i hvordan man skal kunne håndtere en bil i høyere hastigheter under vanskelige forhold og det å ha kontroll.

den røde her er utrolig nydelig. er den solgt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...