Micro_RaCeR Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Min bruksbil selges. Bilen er i dagli bruk og vriker utmerket. Bilen er en 320 83 mod, men en motor fra 87. Mange kviteringer på fra på at bilen er tatt godt vare på, men bilen trenger kanskje litt pleie nå.(små feil) Den er pen i lakken, litt små rust (under dører og div små steder) Er nylig eugodkjent. og veiavgift er betalt. Den har kun vinter dekk på alufelg.(orgbmw) Senka i vonkort. (org fjører sitter på nå.) Nye dempere bak og fjører. Bilen er ny i Norge. ring for info. Den befinner seg i østfold i fr.stad. Bilde Kommer vis stor int. Bare spør vis noe mangler perfekt som rally cross, vinter bil, prosjket eller bare bruks bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hva hadde du tenkt deg for bilen? Er det to dørs og har du bilder? Kilometerstand hadde ikke vært så dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hadde vært greit med en E30 til Hva er små feilene? Og har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Det er en coupe folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Har du tenkt ut pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Pris? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 15 tusen eller bud er prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Og hvor langt har den gått? Hvilken farge er det og har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Skal jeg være ærlig vet jeg ikke helt hva bilen er gått. på speedo står det 150,, men dette stemmer ikke, kan tenke meg bilen har gått en 250. masse papirer på ting som har blitt byttet i det siste. Det som er av feil: Er slak ledd i forstilinga, Koster 150kr på biltema. skal vis være lett å bytte. Vindus pusser går kun på siste hakk, men vil bli bytta har akkurat kjøpt meg ny vindusmotor. Bak aksel lager ulyd, men vil også bli bytta siden jeg har kjøpt inn delene. venter kun på ledig tid i verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er det ikke 323 motor i den? Synes jeg husker å ha lest det når den stod til salgs på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 jo det stemmer det, var gamle eier. Motoren var ikke helt i stand. fikk takk i en 320, men bruker effektanlegget og lmm enda. jeg syntes den går ganske grweit til å være kun 320. kul lyd å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 jo det stemmer det, var gamle eier.Motoren var ikke helt i stand. fikk takk i en 320, men bruker effektanlegget og lmm enda. jeg syntes den går ganske grweit til å være kun 320. kul lyd å.. Okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Har du tenkt ut pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 15 bud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg