Olav. Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 ka type felgar e detta?? Syykt fine e30 på dena sido her!! http://www.felgen-man.de/clause30a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Står jo lengre ned på sia da. Work Rezax II VA 9x18 ET 13 mit 215/35-18 ContiSportContact2 HA 10x18 ET 13 mit 255/30-18 ContiSportContact2 Spurverbreiterung HA 4mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav. Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Står jo lengre ned på sia da. Work Rezax II VA 9x18 ET 13 mit 215/35-18 ContiSportContact2 HA 10x18 ET 13 mit 255/30-18 ContiSportContact2 Spurverbreiterung HA 4mm okay, di som er di.. og noen som vett kor kan få kjøpt sånne, hørt på pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Works er svindyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 T.A.S og bård påsto at Work Rezax II koster ca 40 000,- Dette er da bare felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Disse var utrolig råe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Til T.A.S vist du leser denne tråden, fikk dere tak i replicka felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg var også inne på tanken om å handle slike felger til min M3, men da prisen var såpass høy endte jeg opp med helt nye Keskin KT1 felger istedenfor.. (Bilder kommer ja.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav. Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg var også inne på tanken om å handle slike felger til min M3, men da prisen var såpass høy endte jeg opp med helt nye Keskin KT1 felger istedenfor.. (Bilder kommer ja.. ) Ja, sleng inn Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Til T.A.S vist du leser denne tråden, fikk dere tak i replicka felgene? Hei. Beklager for et sent svar, men har ikke lest denne tråden før nå. Nei, jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det da jeg har kjøpt en annen bil enn E30, men har nå en E30 på hånd som jeg skal se på. Uansett, jeg ble lovt av forhandler at de skulle ta kontakt med meg når de kom og de sa at jeg kunne se på deres internettsider i Februar måned da felgene mest sansynlig skulle komme. Jeg kan godt kontakte dem igjen og se hva dem svarer hvis ønskelig. Gi tilbakemelding så spør jeg gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå