Gå til innhold

Chris sin: '93 BMW 325iC ///Mtechnic - Til salgs!

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke så mye oppdateringer her i det siste... det som har skjedd er at venstre hjulføler er gåen, og masterpumpa til klutsjen takka for seg... men det er problemer som venter til etter at jeg kommer hjem fra ferie :P

forøvrig så er M3 ratt bestilt :D av Zakki på forumet her...

oq0o9rtk6rnpsmc7sydx.jpg

oppdateringer kommer fortløpende ved hjemkomst i slutten av august ;)

Er det rattet M3?

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva kosta bilsteinsettet?

Kjøpt hvor?

Så gromt ut :)

dette bilsteinsettet kommer fra Auto Trio. veil. pris er 19 - 20.000,- dyrt, men gromt... ;)

• 5 months later...
Skrevet

Da har det til en forandring skjedd noe :P har skjedd litt i ny og ne, men har ikke postet her på leeenge... men av større og viktigere ting som har skjedd så har jeg bytta bremserørene bak og sveisa traversopphenget sammen igjen, vet at jeg ikke er den eneste her inne som har gjort det :P

Det er ikke det mest spennende å ta bilder av, men her er hvertfall noen :)

ocn14mxnouiijyykcncz.jpg

8is10aguf25a5he8aprk.jpg

80m2twqtr7pjt99dx5xb.jpg

r4cm3wohocph8vn8lhv2.jpg

Så nå sitter det fast igjen :D

Skrevet

Over til noe litt mer spennende! :D

jeg har montert Vaderstoler i dag :)

bare mobilbilder foreløpig, kommer bedre bilder i showoff forumet senere ;)

b7sotczqanaypl6wy0wy.jpg

2jpeh8qlrddge3itl15h.jpg

oakh786jo4lmhij5qwyj.jpg

inhic15ep9l3o5zz3ltx.jpg

c1x9nnr9wnwuoo1bsb5d.jpg

Skrevet

ser pen ut bilen din. angånde ratt så fikk jeg to sider med krangel da jeg kjøpte likt ratt og sa det var M3 :P så lenge det har M sømmen så er det M3 ratt.

åssen er vader i forhold til det du hadde da? :)

Skrevet

Du har vært utsatt for den berømte "subframe disaster" feilen du også ja... ikke bra det. Hvordan fant du ut at det hadde skjedd?

Skrevet

er vel 4 forskjellige ratt som er levert til M3en tror jeg... vader er enda litt bedre på støtte i siden og skulde, spesielt pga nakkeputen med støttene på, også er det mye bedre med alcantaraen enn skinnet synes jeg :)

subframe disaster ja :P man hører at man er utsatt for det :P slår og klonker veldig bakider!

Skrevet

Vill anbefale deg å montere forsterkningsplatene fra m3 med det samme du holder på baki der, ellers går det ikke lenge før du må ned med bakstillinga igjen.

De koster 1000,-

Skrevet
er vel 4 forskjellige ratt som er levert til M3en tror jeg... vader er enda litt bedre på støtte i siden og skulde, spesielt pga nakkeputen med støttene på, også er det mye bedre med alcantaraen enn skinnet synes jeg :)

subframe disaster ja :P man hører at man er utsatt for det :P slår og klonker veldig bakider!

Eneste minuset med vaderstoler er at hvis du er litt av den lange typen, har ikke nakkestøtten noe for seg. Jeg er ca 1.80 å så rett i taket hvis jeg hvilte hodet på støtta. ;)

Skrevet

hehe ja er noe slikt. hadde samme rattet selv. hadde også alcantara stoler og de er mye mer praktiske en skinn stolene får de blir verken alt får varme eller veldig kalde. så jeg var stor fornøyd med mine :)

Skrevet

er klar over de forsterkningsplatene fra M3, men de får vente til senere, måtte få det sammen nå slik at ikke flere ting gikk i stykker....

Skrevet

Eneste minuset med vaderstoler er at hvis du er litt av den lange typen, har ikke nakkestøtten noe for seg. Jeg er ca 1.80 å så rett i taket hvis jeg hvilte hodet på støtta. ;)

nå er jo nakkestøtta justerbar da...! men noen syns vel det ser teit ut på vader stolene at puta er trekt opp 3 hakk for å spare nakken for whiplash? :roll:

Skrevet

nå er jo nakkestøtta justerbar da...! men noen syns vel det ser teit ut på vader stolene at puta er trekt opp 3 hakk for å spare nakken for whiplash? :roll:

Min erfaring er at du kan stille nakkestøttene opp så mye du vil, uten at det hjelper noe som helst. Er helt feil vinkel på de uansett. Jeg for min del synes at det eneste Vader stolene egentlig er brukelig til, er søndagskjøring. Meget skuffa over di med tanke på banekjøring, og generelt aktiv kjøring. Men di ser jo utrulig bra ut da, det skal di ha. Men er kun min mening, og jeg er sikker på at jeg har flertallet imot meg. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...