Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille noen deler fra Tjekkia, og lurte på om det er noen flere som vil være med på bestillingen. Dette er en sjanse til å skaffe carbondeler til en utrolig god pris da jeg ikke vil ha noe spesielt fortjeneste på delene. Dette blir nok eneste gangen jeg bestiller derfra, så det blir kun denne anledningen.

Dette er hva jeg kan skaffe:

-E30 M3 innsug kr. 6700,- (cf)

-E30 M3 framskjermer kr. 5500,- (cf)

-E30 M3 Evo III frontsplitter kr. 1950,- (cf)

-E30 M3 Evo II/Cecotto frontspoiler kr. 2900,- (cf)

-E30 M3 Evo II/Cecotto frontspoiler kr. 1900,- (gf)

-E30 M3 Evo III luftekanaler til bremser kr. 1000,- (cf)

-E30 M3 Evo III bakspoiler m/ flapp kr. 4900,- (cf)

-E36 M3 innsug kr. 7900,-

-E46 M3 innsug kr. 12000,-

cf= carbon

gf= glassfiber

Alle priser er med frakt til Norge, men frakt i Norge kommer i tillegg. Prisene er etter dagens kurs, så det kan bli forandringer, men tviler sterkt att det blir så mye å snakke om.. :wink:

Det er forhåndbetaling som gjelder da jeg hverken har råd eller lyst til å bli sittende med masse deler jeg ikke trenger.

Det er kun disse delene jeg kan skaffe.

Delene holder veldig god kvalitet og passform! Har selv Evo III bakspoiler fra dette firmaet, og den holder topp kvalitet og passform.

Er det noe du lurer på, så spør i tråd eller send en PM.

Evo III bakvinge:

21a201f7.jpg

Evo III framsplitter:

1151943399frontlippe02.jpg

Evo II framspoiler:

BMW_M3_E30.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Når skal du eventuelt bestilla?

Jeg hadde håpet på å få lagt inn bestillingen innen 1-2 uker. Det er ca 3 ukers leveringstid fra de mottar betalingen.

Tar du inn panser og bakluke i carbon fiber?

Bakluke har dem ikke, men panser hadde dem, men det var dyrt.. Kommer på 9300,- i carbon (double skin).

Hvilket firma er dette?

Det er en kar fra Tjekkia som lager dette.

får du tak i bare flapsen på m3 vinga?

Jeg har ikke noen pris på det enda, men jeg regner med att det ikke skal være noe problem å få tak i den. Jeg skal forhøre meg om pris.

skulle hatt luftekanalen til bremsene til m3 e30 jeg..når kan du ha dette?

Som nevnt, så håper jeg å få sendt avgårde en bestilling innen 1-2 uker. Er det hast for din del? Jeg har liggende slike til min egen bil, men husker ikke om det var glassfiber eller carbon.. Hvis det er stress, så kan du jo få kjøpt dem, så bestiller jeg nye til meg selv.

Skrevet

det er ikke hast for min del..bare jeg er sikker på at du skaffer dem til meg før mai. jeg har panser,vinge++ fra før i carbon så det er disse jeg har leita etter en stund

Skrevet
får du tak i bare flapsen på m3 vinga?

Jeg har ikke noen pris på det enda, men jeg regner med att det ikke skal være noe problem å få tak i den. Jeg skal forhøre meg om pris.

send meg en PM når du har fått pris da ;)

Skrevet

Da setter jeg bestillingsfrist til fredag 16. mars. De som vil ha deler ta kontakt for info ang betaling.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...