B_K___ Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 jeg har en 88 mod 520 som halve instrumentet fungere på, altså turteller,økonomimåleren og tempmåler, må jeg bytte ut instrumentet eller kan det være noe annet feil? har en 518i fra 89 som jeg kan flytte over fra hvis det passer??
jcvold Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 du kan ikke bruke en turteller fra 4 sylidra motor i en med 6 sylindre,så må nok skaffe et annet.
Yngvejos Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 du kan ikke bruke en turteller fra 4 sylidra motor i en med 6 sylindre,så må nok skaffe et annet. Det er vel en kodeplugg i instrumentpanelet som avgjør om turtelleren er for 4 syl eller 6 syl. Det er ivertfall det på e30en. Så ta instrumentbord fra 518 og kodepluggen fra 520en burde gå fint.
Jan e34 Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Du må uansett bytte printplaten. Det var en hovmodig Ferrari-mekaniker som kritiserte tysk elektronikk engang. Vi ble litt negative til hans utsagn, men det viser seg faktisk at tysk elektronikk ikke er blant det beste. Dette er ett eksempel. Klimakontrollen og cd-veksleren i e36 er flere eksempler på dårlig tysk elektronikk. Attpåtil vegrer de seg for å innrømme at noe er galt. Det får være grenser for "ordnung".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå