zHk Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 jeg hadde det samme problemet.. jeg smørte.. kjørte litt smått frem og tilbake liksom.. så ordna det seg den hadde også stått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 La dama fø og ta det i fred og ro etterpå. hahahaha (fred)dagens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 noen som vet hva det kan være når bakhjulene mine sitter fast? har stått en stund så tenkte bremser men får beveget di 2-4 cm hver vei når jeg jekker opp bilen og vrir på dekke... =/utrolig kjiiipt... stått siden desember 06.. noen som sa kanskje girkassa osv hadde rusta litt, men kan jeg dra den litt etter en annen bil? vil hjula løsne eller vil jeg ryke masse??.. jokk litt fram og tilbake med 1. og revers so tru ej de årna sej.. he funka for meg vertfall... men når slikt sjer so e de uansett nokke feil, so du må nok smøre opp nokke etterpå og sjekke bremsebanda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 husk smørning ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Ta en gummislegge og hamre løs på trommelen funker fjell hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PKK Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 noen som vet hva det kan være når bakhjulene mine sitter fast? har stått en stund så tenkte bremser men får beveget di 2-4 cm hver vei når jeg jekker opp bilen og vrir på dekke... =/utrolig kjiiipt... stått siden desember 06.. noen som sa kanskje girkassa osv hadde rusta litt, men kan jeg dra den litt etter en annen bil? vil hjula løsne eller vil jeg ryke masse??.. Ta av hjulet, løs skruen som holder fast skiven til huben. Klarer du å snu rundt på skiven er det ikke noe med bremsene... PKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Prøv med å hell varmt vann inn i trommelen, har funket for meg før i tiden Funkar vel viss det kun er frose fast...heilt til du får minusgrader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Du hakke bytta hjul på den? Jeg gjorde den feilen at jeg bytta fra alu felger til stålfelger, så var hjulboltene for lange. Hjula låste seg helt etter 5cm. Så ettervhert som vi plukka ut hjulboltene merket vi at vi kunne snurre mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå