Gå til innhold

Bakhjula sitter fast xD

prexide
 Share

Anbefalte innlegg

noen som vet hva det kan være når bakhjulene mine sitter fast?:P har stått en stund så tenkte bremser men får beveget di 2-4 cm hver vei når jeg jekker opp bilen og vrir på dekke... =/

utrolig kjiiipt... stått siden desember 06.. noen som sa kanskje girkassa osv hadde rusta litt, men kan jeg dra den litt etter en annen bil? vil hjula løsne eller vil jeg ryke masse??..

jokk litt fram og tilbake med 1. og revers so tru ej de årna sej.. he funka for meg vertfall... men når slikt sjer so e de uansett nokke feil, so du må nok smøre opp nokke etterpå og sjekke bremsebanda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva det kan være når bakhjulene mine sitter fast?:P har stått en stund så tenkte bremser men får beveget di 2-4 cm hver vei når jeg jekker opp bilen og vrir på dekke... =/

utrolig kjiiipt... stått siden desember 06.. noen som sa kanskje girkassa osv hadde rusta litt, men kan jeg dra den litt etter en annen bil? vil hjula løsne eller vil jeg ryke masse??..

Ta av hjulet, løs skruen som holder fast skiven til huben.

Klarer du å snu rundt på skiven er det ikke noe med bremsene...

PKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hakke bytta hjul på den?

Jeg gjorde den feilen at jeg bytta fra alu felger til stålfelger, så var hjulboltene for lange. Hjula låste seg helt etter 5cm.

Så ettervhert som vi plukka ut hjulboltene merket vi at vi kunne snurre mer og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...