Nensin Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Ok, da drar vi 0600 Skal ikke være vrang på det. Kan ikke du dra 0545, så kan vi andre prøve og ta deg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Ok, da drar vi 0600 Skal ikke være vrang på det. Hehe... Du er litt ivrig etter å få testet redskapen på bane nå? Blir det 16" hjul på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Tja, jeg har jo den minste motoren i følget så langt, så vidt jeg kan se så... kanskje en idé... Kommer du Nensin? Ordnet med det røde lyset eller hva det var som hadde dukket opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Har vært lysfri en ukes tid nå, så det vil nok gå fint, mangler av en eller annen grunn litt effekt rundt 3500rpm i 3 gir ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Du kjører da aldri på slikt et lavt turtall gjør du det da? Bare 4.000+ som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Nei Aldri, vrir om nøkkelen med gassen i bånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Nå må vi slappe av litt... Kl 0600 holder i massevis. Så sant vi ikke kjører oss bort via Askim... Det har vel skjedd før. Ikke sant Vegar? Ikke som jeg kjenner til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Nå må vi slappe av litt... Kl 0600 holder i massevis. Så sant vi ikke kjører oss bort via Askim... Det har vel skjedd før. Ikke sant Vegar? Ikke som jeg kjenner til Hvordan synes du det gikk denne gangen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hehe Vegar må finne ut hvordan navien virker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Denne gangen hadde han jo med egen kartleser også... Fornøyd med treffet, Calle? Du fikk bra fart på E90'n etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Ja, jeg er dritfornøyd. Fikk litt flyten der ja. Men ville nok litt mye i alle siste heat.... hehe. Ble litt sen bremsing og ikke veldig effektive svinger, men holdt meg på banen hele dagen og det er jeg glad for. Men jeg synes den bilen din gikk bra og jeg. Klarte jo ikke kjøre fra deg akkurat. Skulle hatt noen dekk som biter litt bedre, men akk så moro det var å rette opp en smålang 3. girs breisladd i langsvingen Pumpe gikk litt ekstra fort noen sekunder der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Så ut som om du koste deg, ja! Touringen fungerte bra den. Utrolig at det går an å ha det så artig på bane med en helt original stasjonsvogn. Er jo ikke akkurat noen lettvekter. Men jakten på banebil fortsetter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Nå må vi slappe av litt... Kl 0600 holder i massevis. Så sant vi ikke kjører oss bort via Askim... Det har vel skjedd før. Ikke sant Vegar? Ikke som jeg kjenner til Hvordan synes du det gikk denne gangen da? Synes det gikk kjempebra fikk se steder jeg ikke har sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hehe Vegar må finne ut hvordan navien virker.... Navien fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå