Evopower Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 jeg satt å tenkte på noe her om dagen. hvorfor er bare 2 literne til bmw 4 sylindret? hvorfor ikke rekkesekser? når vi ser på hva hvor stort prishopp det er opp til 2,5 literne så tror jeg bmw hadde slått an enda bedre enn de allerede gjør ved å lage en 2 liter rekkesekser. personlig takler jeg ikke lyden av dieselfireren (eller som autofil beskrev i en test med X3 2.0D; "en alldeles grusom motorlyd som høres ut som en blanding av subaru impreza og saab 96"....hehe. hva må til får å få en mer prisgunstig dieselsekser? en 2 liter hadde slått bra an blandt bmw folkene tror jeg. Eller hva med en 1,8 liter rekkesekser da? lavere volum på dieselbilene er jo noe som kommer mer og mer for å få bilene rimeligere. se bare på PSA gruppens 1,6 liters dieselmotorer. Snart går dem like bra som 2 literne Dette var bare litt tankespinn, kom gjerne med ros og kritikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er enig med deg her Evopower. En 1,8 liter gjør det slik at det er billigt å kjøpe de her i Norge, men hvis den da i tillegg er en sekser, så har den kraften som en 2 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 og sekserlyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 og sekserlyden Hehe. Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå