thraks Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hei dere:) Skal bytte til "vanlig" cd spiller. Tar ut den orginale kassett spilleren. Lurer på om det ligger "løs" forsterker,kanskje bak i bilen? Har kjpt overgang fra BMW til "vanlig". Blir dette noe kluss da det er mange høytalere i bilen. utganger og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Det ligger ein orginal forsterker bak på venstre side. Det er best og bruke den forsterkeren for du har 10 høytalere i bilen din. det som går ann er og bruke ekstern forsterker til sub. det er min anbefaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Det skal bare være å bruke den kabelovergangen. De originale forsterkerene får som regel signalet fra høyttalerutgangene på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Alle E39 ble ikke levert med forsterker, det er ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 hvilke e39 ble levert med forsterker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 hvilke e39 ble levert med forsterker da? De som fikk det som ekstrautstyr Tror ikke det har noe å si på årsmodell. Jeg har det i min 97mod 523i, mens faren min har det ikke i sin 99mod 520i. Du ser det om du har den når du åpner luka på venstre side bak i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå