Spaceout Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Hei. Har en 92 E36 sedan 320 som jeg må kjøpe sommerhjul til. Lyst til å sette på noe M3 replica, men usikker hvor store hjul jeg kan sette på en bil som ikke er senka/stiva opp. Har lyst til å sette på 8x18" hvis mulig Noe som har noe erfaring med dette?
Ole@Automote Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 8 x 18 kan du sette på garrantert, vil tro att du kan bruke 20" uten senk også, men det vil se litt rart ut med store felger og ikke noe senk. Det blir fryktelig mye luft mellom skjermene
stiifen Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 kan kjøre med 18" uten problem ja, men du burde vurdere litt senking da det ser litt teit ut med så mye luft mellom hjul og skjermer... ser nesten ut som bilen går på stylter
Geir Anders Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Senk bilen med et 60/40 sett, og kjøp de 18x8 felgene så blir du nok fornøyd.
Spaceout Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Bil skal nok senkes med tiden, men budsjettet er ikke fritt og jeg må vurdere senking mot å fikse karroseriet som ikke ser serlig pent ut. Men jeg har ikke sommer hjul til den, det vil si at jeg ikke teller med stål felger som hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå