|Andreas| Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Det var da ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Men jævlig bra han som sykler på slutten der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Ikke så veldig gale, men kult var det Liker E46 godt ligger så fint breit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 verste jeg har sett.. Fy faen for en idiot, må jo absolut ikke ha en halv brikke å flytte med en gang. Ellers er de andre jo ganske greie. Og angående baner som skulle vere åpent for offentligheten, det burde der vere mye mere av. Man lære først sin bil å kjenne når man har hatt den i sladd og kansje også ute i sitiuasjoner hvor man mister kontrollen. Bra at folk drifter lit og tester dems egne kunskaper, sålenge at dom gjør det på forsvarlige steder med gutter som står på hjørnerne og holder utkig. (Første clip) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Syns det er litt kult at folk bruker bilene sine på den måten der jeg Viser hva de er god for.. Men, det burde vært på en utraffikert veg, evt bane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 sykt gale??? er ikke dette helt normal leking langs veien da ? dessuten så gjorde de det jo på ufarlige steder, mesteparten var jo rundt svingene ned på motorveien hvor man hvertfall ikke møter noen, resten var vel på et industriområde som var så å si trafikkløst.. å hvem kan komme her å si at han/henne har aldri sladda i en rundkjøring??? nei vis dette var så steike vilt så skal jeg begynne å filme alt jeg gjør langs veien tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 min steme hadde gått til zimbabwe kisen,,, han der med bmw en må vær steikje dom i huet!! ellers vil jeg da ikke påstå at de andre klippene var så galne. alltid kjekkt å leke seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Konge å gjøre donuts med trø-sykkel! My hat is off for you now Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Endda en idiot som ikke har respekt for andre mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Endda en idiot som ikke har respekt for andre mennesker Dette er fra filmen DUKES OF HAZARD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Endda en idiot som ikke har respekt for andre mennesker å jæææævlig den var syk, litt ferdigheter må han nok ha ja Han burde vel heller gjort det på en litt annen tid, så kanskje det ikke hadde vært reine rushet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Nu vi snakker..... http://www.youtube.com/watch?v=p7qOdgPFVEg Ha ha ha, der fik han seg hvad han fortjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Endda en idiot som ikke har respekt for andre mennesker Dette er fra filmen DUKES OF HAZARD! Den er ganske heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 i det dukes of hazard klippet mener jeg å huske det er av driftingstjernene fra statene som ratter bilen. Rimelig grei kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Godt å se noen som bruker en e46 m3 på rett vis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå