Toro Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Min egen hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Hatt våte drømmer om denne i hele vinter Fatter ikke at den ikke er solgt!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=7 Den er skikkelig fin. Har sett den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Realistisk drømmebil? hmm... Det må vær en GLINSENDE svart-metallikk BMW 740i e38 med store krommet felger. En god gammel BMW M635 ( E24? eller hva de nå heter) står nå langt oppå listen. Urealistisk, Dodge Viper R/T 10. Det er Targa versjonen. Den er rå. Smell på en Viper GTS front og du har min urealistiske drømmebil. Akkurat nå er jeg så fornøyd med den hvite vakre 320'en min. Jeg har til dags dato ikke parkert bilen og gått avgårde uten å snu meg en gang for å se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 993 Turbo, men det blir vel ikke med det første nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Må si at E36 M3 coupe er en drømmebil jeg vil ha i garasjen når prisen blir riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 ultimate drømmebilen må være Ford Mustang boss 429(L)(shelby funker det å men når det gjelder bmw er det nokk som mange andre her sier, e46 M3 men litt stæsj;). eller en e60 M5 http://www.mustang-mania.com/telecharge ... OSS429.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 e46 m3 CSL. saaaaaaaatan for en bil! har planer om å vinne i lotto snart så blir ikke så lenge til den står i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Har som mål og eie en Dodge ram srt-10 og en e36 m3 i løpet av livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Her var det mye rare forslag...er M1 virkelig realistisk?? For min egen del er vel E39 M5 en av drømmebilene. Også vært hyggelig med en E36 M3 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 -Ac schnitzer E36, evt M3 -E30 M3 - SKAL eie en "muscle car" en gang, 69 camaro eller 69 Charger. Men listen er lang og variert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Eldre drømmebil= E24 M635CSI & nyere drømmebil= Z4 M Coupè bør være realistisk etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 V12'er i min nåværende bil er drømmen foreløpig. Ellers drømmer jeg om en E28 M5, og en E38 750. 1995 E34 M5 hadde ikke vært feil det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Min drømme bil.. Den driver jeg på med nå Er fornøyd når jeg får satt på lumma clr, stylingen bilbyggeriet brukte på e36. lignenes felger. kullsvart metallic lakk. den spoileren jeg har på bilen nå. Fullskinn intriør og 1.5bars ladetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hatt våte drømmer om denne i hele vinter Fatter ikke at den ikke er solgt!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=7 Den er skikkelig fin. Har sett den live Har du?? Er jo i området der du bor. Tror jeg må stikke bort dit en tur når snøen blir borte. 300 000 er jo ikke så mye i et liv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hatt våte drømmer om denne i hele vinter Fatter ikke at den ikke er solgt!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=7 CSI optic faktisk....lol..dekaltrimma 850ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå