Nino Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Er universal-hull i stolene kun brukt en bitteliten periode for noen år tilbake. nypris da var 13.000,- selges til høystbydende over 7.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Kan by deg 2000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 kan du det? oi så bra. seriøst. når du ser hva som er minstepris. så gir du faan i å komme med slike innlegg. jeg er ikke interessert i å høre hva folk vil gi da jeg har satt en minstepris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Lykke til med salget... Prisen er nok helt rett siden du har et sånt rush med folk som vil kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw2002 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Rogeren er nok inne på noe der .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 jeg har ikke bedt om kommentarer på pris av dere. så hold dere for gode til kommentarer. om dere ikke skal ha stolene. så får dere finne dere en annen tråd å ødelegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 I sommer solgte jeg to identiske stoler som ikke hadde vært montert i bil. Jeg fikk 4.000,- for begge. Det var kanskje litt billig. Jeg angret på salget. De ble montert i en MR2. Kan være interessert om du er interessert i å diskutere pris. Et bud på 2.000,- er i minste laget, men munnhuggeri er vel unødvendig!!!! gesi@gesi.no Tlf. 97954509 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 gesi@gesi.no Tlf. 97954509 Hallo mister! Hva blir det til ang. di bildene du skulle sende av den lakken på fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 å herregud. at det ikke går an å lage en tråd uten en hel jævla masse off-topic Geri E. send meg bud på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hei. For det første må jeg si at jeg liker disse stolene og kan vurdere slike fremfor vader på min E36. Men jeg har eid noe som heter Recaro Speed som ligner veldig på disse,men de var veldig trange i rompa. Hvordan er disse som du skal selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Dette var vel litt stiv pris for å si det slik. jeg kjøpte like stoler nytrekte i svart skinn i tyskland her for 1 uke siden for 10k. men men lykketil med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 feil tråd, skal være under "ANNET selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hmmmm lurer på om han går ned en tusenlapp i pris, siden det er over ett år siden han la de ut til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Til dere som maser om at de er for dyre.. Hvis dette er Recaro SR stoler så lages ikke disse lenger. Recaro SR er samme stolene som sitter i E30M3 Sport Evo. Orginale Sport Evo stoler må du betale 15-25000kr for hvis baksetet følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Recaro SR lages men de har byttet navn. og dette er ikke noe orginal stol fra en Sport Evo som er til salgs her. Hadde de vart det hadde de ikka hatt slikt mønster. Jeg ga som skrevet over 10 k for Orginale SE stoler i tyskland nytrekte i sort skinn med mstriper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå