BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Da var den lansert...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 lekkert!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 I like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Fronten har i forsåvidt mange uker vært klare, men det er bakfangeren jeg var mest spendt på. Utifra det lille jeg kan se ser det helt greit ut, men kunne for min del ha vært litt mer diskre i designet på bakfangeren. Resten var tøft utenom speilene. Hadde jeg gått til innkjøp av en E92 M3 hadde jeg umiddelbart byttet over til std. E92 speil. Hva i helsikke har dem tenkt på mht. speilene? Forhåpentlighvis blir speilene i likhet med M5 consept byttet ut ved produksjonsmodellen. Speil alà M5 og M6 hadde gjort seg meget bra på denne modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 den var ikke mye pen! sukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 hmm ja takk Fronten var ganske så fin .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Lanser og lansert.. Dette er vel ett konsept, så det vil vel være noen forandringer på den vanlige M3en når den kommer, men det er sikkert ikke så mange. Lurer på om det blir orginalt med carbontak. Semsket ratt og r-dekk tror jeg ikke blir standard på nye M3en. Syntest det ser lovende ut hvertfall (minus speilene..)! Så var det det med hvor mange hk den får da.. Edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Kommer til å trenge laaaang tid til å venne meg til den rompa.... Utover det syntes jeg bilen så STRØKEN ut! Fronten gjorde seg veldig bra syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Lanser og lansert.. Dette er vel ett konsept, så det vil vel Beklager om du feiltolket meg... Mente selvfølgelig at conceptet var lansert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Syns den ser ganske bra ut. Det eneste er sideskjørtet, syns det er noe rart med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Dette var meget pent, og jeg synes faktisk speilene var ganske så stilige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå