Bøen Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Har det meste av deler til denne blen. Fargen er blå og 89 mod. Ingen skade. Send PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_E34 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Har du baklykter med hvite blinklys? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolinekha Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 har du bilder?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bøen Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 Har ikke baklykter med hvite blink. Har ikke bilder, og ikke gidder jeg og ta noen heller på en bil som er til hugging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan.s Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Ehm, ja, med all den "info" du har gitt oss, og ingen bilder tror jeg helt ærlig responsen i denne tråden vil forbli ganske stille. Tror du gjør deg selv en tjeneste å ta bilder av den hvis du ønsker å selge noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 "gidder" ikke ta noen, hva er det for noe? Tar da ikke mindre enn noen sekunder å ta bilde, og alt du trenger å gjøre er å trykke på en knapp. Gidder du ikke det, så gidder du sikkert ikke demontere den for salg heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annesh Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 er det motoren med 24 v? lurer på om du har dynamo og sirkulasjonspumpen? Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bøen Posted April 1, 2007 Author Share Posted April 1, 2007 Motoren er solgt med alle deler på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Bilder av en delebil er vel ikke alltid nødvendig egentlig. Er dette en norsk bil? (dvs... har den kjørelys org montert?) Jeg skulle jo hatt meg org kjørelys... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e28stian Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Hei, trenger bakre hjulbuer. Kan du si deg villig til å kappe de ut med 15 cm fra hjulbuens kant?. 400kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bøen Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Bilder av en delebil er vel ikke alltid nødvendig egentlig.Er dette en norsk bil? (dvs... har den kjørelys org montert?) Jeg skulle jo hatt meg org kjørelys... Var ikke kjørelys på denne. Dessverre Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 grøftelys? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bøen Posted July 2, 2007 Author Share Posted July 2, 2007 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
rairai88 Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 hei jeg er på desperat jakt etter et eksos anlegg til 520 e34 min!! Har du det liggenes? Pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnems Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 hei.. er bakfangeren i god stand til deg? i såfall åssen pris har du på den..å om du kan sende den i posten? haster! MvH Magne Mikael Solli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts