Bøen Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Har det meste av deler til denne blen. Fargen er blå og 89 mod. Ingen skade. Send PM
Bøen Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Har ikke baklykter med hvite blink. Har ikke bilder, og ikke gidder jeg og ta noen heller på en bil som er til hugging.
Stephan.s Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Ehm, ja, med all den "info" du har gitt oss, og ingen bilder tror jeg helt ærlig responsen i denne tråden vil forbli ganske stille. Tror du gjør deg selv en tjeneste å ta bilder av den hvis du ønsker å selge noe.
///MoePower Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 "gidder" ikke ta noen, hva er det for noe? Tar da ikke mindre enn noen sekunder å ta bilde, og alt du trenger å gjøre er å trykke på en knapp. Gidder du ikke det, så gidder du sikkert ikke demontere den for salg heller.
Annesh Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 er det motoren med 24 v? lurer på om du har dynamo og sirkulasjonspumpen? Anders
Pedi Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Bilder av en delebil er vel ikke alltid nødvendig egentlig. Er dette en norsk bil? (dvs... har den kjørelys org montert?) Jeg skulle jo hatt meg org kjørelys...
e28stian Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Hei, trenger bakre hjulbuer. Kan du si deg villig til å kappe de ut med 15 cm fra hjulbuens kant?. 400kr.
Bøen Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 Bilder av en delebil er vel ikke alltid nødvendig egentlig.Er dette en norsk bil? (dvs... har den kjørelys org montert?) Jeg skulle jo hatt meg org kjørelys... Var ikke kjørelys på denne. Dessverre
rairai88 Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 hei jeg er på desperat jakt etter et eksos anlegg til 520 e34 min!! Har du det liggenes? Pris?
magnems Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 hei.. er bakfangeren i god stand til deg? i såfall åssen pris har du på den..å om du kan sende den i posten? haster! MvH Magne Mikael Solli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå