op Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Haha jeg husker deg op, rett ved bommen var det ikke? Vi blinka på deg vi I en rød E30 M3... Jeg møtte dere ikke så langt unna innkjøringen til Sande. Det var flere av dere som blinket. Det var fristende å snu å kjøre etter, men jeg hadde som sagt ikke mulighet på søndag. Får prøve å slenge meg med på et annet treff senere i sommer
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Har fiksa bildene nå.. la ut litt flere her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Dette er bilder med ekstraordinært høy kvalitet...
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Haha jeg husker deg op, rett ved bommen var det ikke? Vi blinka på deg vi I en rød E30 M3... Jeg møtte dere ikke så langt unna innkjøringen til Sande. Det var flere av dere som blinket. Det var fristende å snu å kjøre etter, men jeg hadde som sagt ikke mulighet på søndag. Får prøve å slenge meg med på et annet treff senere i sommer Ah..nå husker jeg. Deg jeg ga et blink med blinklyset? =)
Dr_S Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Haha jeg husker deg op, rett ved bommen var det ikke? Vi blinka på deg vi I en rød E30 M3... Ikke dere vel som havnet på tvers av veien på veien opp til Tryvann? Skjedde ihvertfall med en rød E30 M3 som jeg kjørte bak Kom litt veel breit ut i den krappe svingen der jeg og.....
Fredrik Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Det var ikke mange biler på Motorfestivalen som var interessante (iallefall ikke iht. Gunnar´s bilder), men denne var skikkelig cool... ... nesten like fin som denne...
|Andreas| Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 E46 Coupé med bimmers-skiltplater.. Den kjenner jeg
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Den kjenner jeg Det var din det ja.. Synd det var så surt vær - hvis ikke skulle vi nok fått tatt en grundig runde og prata litt med folk..
op Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Haha jeg husker deg op, rett ved bommen var det ikke? Vi blinka på deg vi I en rød E30 M3... Jeg møtte dere ikke så langt unna innkjøringen til Sande. Det var flere av dere som blinket. Det var fristende å snu å kjøre etter, men jeg hadde som sagt ikke mulighet på søndag. Får prøve å slenge meg med på et annet treff senere i sommer Ah..nå husker jeg. Deg jeg ga et blink med blinklyset? =) Helt riktig
|Andreas| Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Den kjenner jeg Det var din det ja.. Synd det var så surt vær - hvis ikke skulle vi nok fått tatt en grundig runde og prata litt med folk.. Får vel ta det 18. Mai da
Richie85 Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på?
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på? Kjørte du med kolonna oppover? I så fall hvilken bil?
op Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på? Jepp. Hvem som blinket vet jeg ikke. Kjenner ikke noen av dere. Var tre fire stk av dere som blinket
2mMy Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på? Jepp. Hvem som blinket vet jeg ikke. Kjenner ikke noen av dere. Var tre fire stk av dere som blinket her har du har ene skyldige!
Richie85 Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på? Kjørte du med kolonna oppover? I så fall hvilken bil? Jeg har visst blitt avslørt..
op Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på? Jepp. Hvem som blinket vet jeg ikke. Kjenner ikke noen av dere. Var tre fire stk av dere som blinket her har du har ene skyldige! Veldig pen bil du har 2mMy Virker som det er mange fine bimmers i Vestfold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå