Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha jeg husker deg op, rett ved bommen var det ikke? Vi blinka på deg vi :D I en rød E30 M3...

Jeg møtte dere ikke så langt unna innkjøringen til Sande.

Det var flere av dere som blinket. Det var fristende å snu å kjøre etter, men jeg hadde som sagt ikke mulighet på søndag. Får prøve å slenge meg med på et annet treff senere i sommer :lol:

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Haha jeg husker deg op, rett ved bommen var det ikke? Vi blinka på deg vi :D I en rød E30 M3...

Det var flere av dere som blinket. Det var fristende å snu å kjøre etter, men jeg hadde som sagt ikke mulighet på søndag. Får prøve å slenge meg med på et annet treff senere i sommer :lol:

Ah..nå husker jeg. Deg jeg ga et blink med blinklyset? =)

Skrevet

Ikke dere vel som havnet på tvers av veien på veien opp til Tryvann?

Skjedde ihvertfall med en rød E30 M3 som jeg kjørte bak ;)

Kom litt veel breit ut i den krappe svingen der jeg og.....

Skrevet

Det var ikke mange biler på Motorfestivalen som var interessante (iallefall ikke iht. Gunnar´s bilder), men denne var skikkelig cool... 8)

CIMG6542.jpg

... nesten like fin som denne... :wink:

Hmmm.jpg

Skrevet
Den kjenner jeg :D

Det var din det ja.. :)

Synd det var så surt vær - hvis ikke skulle vi nok fått tatt en grundig runde og prata litt med folk..

Skrevet

Ah..nå husker jeg. Deg jeg ga et blink med blinklyset? =)

Helt riktig :)

Skrevet
Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke :wink:

Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på?:P

Skrevet
Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke :wink:

Jepp. Hvem som blinket vet jeg ikke. Kjenner ikke noen av dere. Var tre fire stk av dere som blinket :wink:

Skrevet

Jepp. Hvem som blinket vet jeg ikke. Kjenner ikke noen av dere. Var tre fire stk av dere som blinket :wink:

her har du har ene skyldige! :P

IMG_0674.jpg

Skrevet

Kjørte du med kolonna oppover? I så fall hvilken bil?

Jeg har visst blitt avslørt.. :P

Skrevet

her har du har ene skyldige! :P

IMG_0674.jpg

Veldig pen bil du har 2mMy :wink:

Virker som det er mange fine bimmers i Vestfold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...