Kjetil Sømme Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Undertegnede kommer med godt humør og dagen derpå form!Var da godt vær ifjor,dere søringer syter for ingenting For oss nordlendinger er slikt vær med litt vind og nedbør en helt vanlig dag Noen som vet om det blir noe hos Alf Lie dagen i forveien? Også blitt en tradisjon å være der dagen i forveien å spise vaffler å sparke i dekk Det er planlagt et pussetreff hos Alf Lie Lørdag 21. April ja.
Geir Anders Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg kommer, håper på pent vær! Skal ikke ut på byen dagen før i år hvertfall, for vi drar tidlig regner jeg med, o det har funka dårlig før
JanE24 Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg har satt deadline på E24 prosjektet mitt til da, så jeg kommer! Husk at det høyst sannsynlig blir pussetreff hos Alf Lie dagen før!!!
sivert Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Jeg kommer. tar med meg sønnen min på 5mnd så han får oppleve sitt første bmw treff. tidlig krøkes
shibby Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 jeg stiller opp:) mulig å spleise den kolonna fra vestfold i Oslo et sted?
Dr_S Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 jeg stiller opp:)mulig å spleise den kolonna fra vestfold i Oslo et sted? Det blir ikke veldig lett, ifjor var vi nesten 35 biler når vi hadde passert Sandvika Men du kan sikkert hive deg på hvis du står en plass langs E18? Kjører som regel innom Hydro før bakkene opp til Tryvann også.
Gunnar Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Og denne gangen må det kjøres gamleveien... Vanskelig å holde kolonna samlet. Får håpe jeg kan bli med.
Geir Anders Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Er vel omkjøring fra holmestrand og hele veien nå? Minns jeg hørte at de stengte enda en tunnel. Dårlig vei på gamleveien, og enig med Gunnar, blir mye vanskligere å holde kolonna samlet. Men hvis folk klarer å moderere tempoet burde det gå tålig greit.
Paulus Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Æ kjæm me' nybil, E23 732iA -84 Stopper opp v Hydro ca. 1030
Steffan C Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Og denne gangen må det kjøres gamleveien... Vanskelig å holde kolonna samlet. Får håpe jeg kan bli med. Ja Gunnar. I år må du prøve å få blitt med, også lørdag på Kepler . Er vel ikke så mye trafikk kl 09 på søndag morgen. Så da skal vi vel klar å holde kolonna rimelig samlet med pen kjøring. Æ kjæm me' nybil, E23 732iA -84 Stopper opp v Hydro ca. 1030 Grattis da Paul. Bytta Touringen med en jubileums BMW . Blir hyggelig å treffes igjen.
Gunnar Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Omkjøringstraseen har ikke endret seg noe etter de stengte flere tunneler, det er omkjøring helt fra første avkjørsel til Holmestrand (nedre Holmestrand) til man kommer ut et par av/påkjørsler før Drammen. Det er mange mil på gamleveien.
Captain Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Høres veldig bra ut, skal prøve og få tatt turen, hadde vært morsomt og blitt kjent med noen her fra forumet I tillegg passer 21. april veldig bra med dagen jeg får igjen førerkortet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå