R.E.H Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 heisann.. er ikke sikker på hvor jeg skal legge denne tråden men.. tenkte på om jeg kanskje skulle bytte nick! da jeg ikke har noen M bil eller POWER hehe.. men e30:P går dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Kontakt en av administratorene her inne. Gunnar, Fredrik eller Frode H. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 okei.. bare sånn man kan gjøre d? *må tenke ut et nytt først*hehe.. takk for raskt svar..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
shv Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Kanskje greit å bytte til et nick som ikke er knyttet opp mot en spesifikk bil, slik at man må bytte nick hver gang mang bytter bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 hehe joda sant nok d! hehe rått bilde:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts