John H Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 JIPPI! Da har eg fått meg nye felger fra en meget hyggelig fyr fra hafrsfjord! Felgene er sinnsykt strøkne, ikke en ripe..ikke vaskeripe engang! Ser helt nye ut, dekkene er også som nye med masse spor ( kun brukt 2 mnd alt isammen visst ) Framme - 8,5 * 19" med 235/35 dekk bak - 9,5 * 19" med 265/30 dekk Spørs om det går med så breie dekk bak, men er det ikke plass, får vi lage plass Her er noen smakebiter, dårlige bilder, men bedre enn ingen. De står bare ved siden av bilen, men tror dette blir sjefs! Fint med takbøyler og skistativ Va tyks? Eg er vertfall knallfornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Det blir bra Meget fine felger! Er også veldig nøyd med mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 gratulerer! blir fett dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvor kjøpte du de? Og mye måtte du gi? Skal også ha sånne fort som fy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvor kjøpte du de? Og mye måtte du gi? Skal også ha sånne fort som fy.. Pm sendt med pris Syns dette er dritråe felger..liker de mer og mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Kjempe fine felger, har selv vurdert å kjøpe disse felgene, men jeg var visst siste mann til mølla denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Kan ikke vente vettdu, da flyr de gode tilbudene fra deg Eg ringte og sa at eg tok de med en gang eg såg annonsa, vet at det var MANGE som hadde ringt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Dette kommer nok til å bli bra! De felgene er sinnsykt rå når de kommer opp i den dimensjonen. Var og hentet meg noen BBS felger i dag jeg også men de var i den besjedne dimensjonen 8x16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Nice price Noe av det grommeste en kan montere på en E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Dette va pent!! Spent på om du får de på uten valsing, hold oss oppdaterte Gratulerer med et veldig riktig felgvalg såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Gratulerer med "nye" fine felger! Men jeg tror dessverre du får plassproblemer.. Hvilke dekk sitter det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Dette blir pent. BBS er en sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Dette blir steinrått, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Gratulerer med "nye" fine felger! Men jeg tror dessverre du får plassproblemer.. Hvilke dekk sitter det på? Takker! Dekkene som står på er nankang..de skråer faktisk en hel del inn syns eg, så muligt eg kan ha flaks? Har ike bilde av akkurat det men.. Dette blir pent. BBS er en sikker vinner Ja, dette blir knall! Savnet de gamle bbs'ene mine så måtte ha noen nye ( de gamle var bbs rk ) Dette va pent!! Spent på om du får de på uten valsing, hold oss oppdaterte Gratulerer med et veldig riktig felgvalg såfall Jepp, har en liten anelse om at eg kommer til å prøve om det går i helga Da vet eg vertfall om eg må valse litt eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå