Gå til innhold

Spesiallakkert coupe med lekker styling 320 med vanos -94


Geir E.
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen blir nå lakkert i spesiallakk. Fargen er sort med lillaskjær i vanlig lys, men så snart sola kommer begynner lakken å glitre. Dette er utolig spesiellt, men ikke glorete. Bilen har styling med E46-look, angel-eyes, diodelykter, M3 speil, feite hjul, ingen rust, airbag, senket, ny understellsbehandling skal på.

Jeg bud over 80t. Antar det er billig da lakkarbeidet har en verdi på ca 40.000,-

Ring gjerne for mer info på 97954509

gesi@gesi.no om du vil sende mail!

Geir E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det går ca en uke til bilen er ferdig lakkert. Har lakkert støtfangerne så jeg legger ved bilder. Helhetsinntrykket fremstår veldig anerledes enn slik det fremstår på bilde. Det ser kanskje glorete ut, men er ikke det "live". Den er bare J! dyr.

(tror jeg fikk problemer med opplasting. Kom gjerne med tips.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ca en uke til bilen er ferdig lakkert. Har lakkert støtfangerne så jeg legger ved bilder. Helhetsinntrykket fremstår veldig anerledes enn slik det fremstår på bilde. Det ser kanskje glorete ut, men er ikke det "live". Den er bare J! dyr.

(tror jeg fikk problemer med opplasting. Kom gjerne med tips.)

registrer deg å last opp bildene i photobucket

http://www.photobucket.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger ikke bilen på et par uker ennå. Har for tiden enormt mye bestilling av lakkering så BMWen må gjøres ferdig på kveldstid.

Jeg vil gjerne ha tips om detaljer som striper, Crome-detaljer eller annet som kan gjøre bilen til en ordentlig gatebil!!

Bilen selges EU-godkjent og i 100% teknisk stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er en aktuell kjøper, men det slår meg hvorfor ingen spørr om hva slags bil det er ? Motor størrelse.. årsmodell, utstyr osv..

For meg hadde det vært totalt uinteresant å kjøpt en 316 uansett hvor pen den var.

står nå det er 320 vanos cupe 94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud på turbo-kit som jeg lurer på å montere! Er det noen som vet hvor mye power det blir i 2-litern?

Blir vel etter hvor mye du legger i det, du kan jo ta en titt på A-dekk sin tråd. 270hk kit som ikke skulle være så altfor dyrt heller visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er antakelig litt korka, men har forsøkt å få opp bilder. Data har aldri vært min greie så jeg sliter litt. Om noen er interessert i å hjelpe er det bare å gi meg tlf. eller ringe 97954509 slik at jeg kan få det inn med teskje.

På forhånd takk til den som vil hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klikk deg inn på photobucket.com, lag deg en profil fort og last opp bildene der.

Så klipper du ut URL: linken fra photobucket (står 3 linker under hvert bilde) og lim de inn her.

hvis du putter foran og etter linken her så åpner bildene seg automatisk når vi åpner siden. men prøv først å få linken hit du.

Håper det hjalp litt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...