Geir E. Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Her er bilde av "halvlakkert" støtfanger. Bilen skal lakkeres to ganger pga. størrelsen på effekt-partiklene. For å oppnå en 100% lakkering, må bilen slipes ned og lakkeres en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balticthor Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Lakken er så HOT at snøen smelter rundt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Lakken er så HOT at snøen smelter rundt den! Lakken er sikkert hot, men det er en synd og skam å si at frontfangeren er hot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Den blir bra på bilen. Er i grunn enig i at den ikke ser bra ut på bilde. Er forresten ferdig med bilen i midten av neste uke så da legger jeg ut bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Vil gjerne vite hva DU mener om hva som er kledelig farge på BMWen. Fint om du kan legge inn en komentar. Kan bruke farge-tipsene til å anbefale lakk-kundene mine også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg synes fronten ser riktig bra ut på bilen. Har hatt begge E36-M3ene. "Alle" med E36 skal jo ha M3-front. Fordømt kjedelige greier! Det må være rom for helt andre modifikasjoner! Grunnen til at jeg selger bilen er at jeg har planer om en mye mer ekstrem E36. Hele karosseriet skal bygges om og etter de planene jeg har vil en sedan være bedre for prosjektet. Bakdørene skal fjernes, sporvidde skal forandres, taket skal legges ned, panser og fremskjermer skal bygges helt om, dørene skal kappes ned ca.12cm og hekken skal bygges helt om. Er det noen som vet om en billig E36 er det bare å gi beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balticthor Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Hei.. Blir det lakkert i dører/A og B stolper osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Selvfølgelig blir det lakkert over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 hva tar du for en lak jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Har fått tilbud på turbo-kit som jeg lurer på å montere! Er det noen som vet hvor mye power det blir i 2-litern? hvilket turbokit er det? jeg vet om en annen 95`320 som har moussleman turbo som gir ca 205 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Jeg tar 15.000,- for utvendig lakkering. Bulk, steinsprut og rust kommer i tillegg. Topp resultat selvfølgelig og med garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Fikk inn en M3-3,2 til lakkering her en dag. Jeg anbefalte en effekt-lakk som jeg ikke hadde lakkert på større areal, men som jeg syntes så utrolig bra ut. Bilen ble lakkert i dag og jeg synes den ble utrolig rå!! Jeg vurderer å lakkere 320en med samme effekt selv om jeg er i gang med lakkering i annen farge. Blir vel ferdig i løpet av helga med lakken om jeg klarer å bestemme meg for farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balticthor Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Jeg tar 15.000,- for utvendig lakkering. Bulk, steinsprut og rust kommer i tillegg. Topp resultat selvfølgelig og med garanti. Men ikke for en slik lakk som på denne 320'en vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 Det blir en del mer for spesiallakk. Hvor mye kommer an på hvilken type lakk og hvor mye arbeid det er med selve lakk-jobben. Spesiallakk koster fra 3000,- til 30.000,- ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Det blir en del mer for spesiallakk. Hvor mye kommer an på hvilken type lakk og hvor mye arbeid det er med selve lakk-jobben.Spesiallakk koster fra 3000,- til 30.000,- ekstra. hvor holder du til i landet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg