Gå til innhold

Jonus nye s2 prosjekt


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

hehehe:P så må du huske på at det er den tyske bilen med dårligst kvalitet av de mer kjente merkene, det er fortsatt en ringopel!;)

så det går fælt helt til det smeller...uansett vil den ikke klare å blåse BMW-ene hvis sletta er lang nok, men det er jo ett problem med at BMWene spinner helt til de må bremse, mens 4x4 setter seg skikkelig.

Forresten! Vi må jo få se audin mot VS-motors BMW m3 mot hverandre!

Den bilen som har forårsaket mest ettertanker i hue mitt er gamle its fun sierran til jocke quarnström. Den hadde 575hk "bare" og hadde vanlig baneoppsett med treg giring og alt var langt fra bygd for drag race, den dro kvartmila på 10,78 eller no sånt... da var det hjulspinn hele første og andre... så den bilen var vill! Trur den er død nå, etter at den blei lodda ut på arrangement i sverige, og en pappagutt vraka den som ryktene sier.

Ikke mange 4x4 som hadde straffa den. Det var drømmebilen min.

Men kan ikke jonus slå rekorden til quarnström fra gøteborg til stockholm a?

han hadde gjennomsnittsfart på 276,7km i timen. hvorfor er det ingen som klarer å slå den med tanke på at sierran hadde 4x4 og "bare" 575hk?

den må noen prøve å slå nå syns jeg, dem har prøvd med lamborghini og ferrari+ porscher osv. men ingen har enda klart det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe:P så må du huske på at det er den tyske bilen med dårligst kvalitet av de mer kjente merkene, det er fortsatt en ringopel!;)

så det går fælt helt til det smeller...uansett vil den ikke klare å blåse BMW-ene hvis sletta er lang nok, men det er jo ett problem med at BMWene spinner helt til de må bremse, mens 4x4 setter seg skikkelig.

Forresten! Vi må jo få se audin mot VS-motors BMW m3 mot hverandre!

Den bilen som har forårsaket mest ettertanker i hue mitt er gamle its fun sierran til jocke quarnström. Den hadde 575hk "bare" og hadde vanlig baneoppsett med treg giring og alt var langt fra bygd for drag race, den dro kvartmila på 10,78 eller no sånt... da var det hjulspinn hele første og andre... så den bilen var vill! Trur den er død nå, etter at den blei lodda ut på arrangement i sverige, og en pappagutt vraka den som ryktene sier.

Ikke mange 4x4 som hadde straffa den. Det var drømmebilen min.

Men kan ikke jonus slå rekorden til quarnström fra gøteborg til stockholm a?

han hadde gjennomsnittsfart på 276,7km i timen. hvorfor er det ingen som klarer å slå den med tanke på at sierran hadde 4x4 og "bare" 575hk?

den må noen prøve å slå nå syns jeg, dem har prøvd med lamborghini og ferrari+ porscher osv. men ingen har enda klart det...

Nå er det vel ikke riktig å sammenligne VS med Jonus. Den m3 blir jo "bygd" om avhengig av om den skal kjøre på bane eller stripa. S2en skal bare byttes dekk når de kjører på stripen. Men at den kommer til å gå no jævlig er det ingen tvil om. Og Audi motorene er vel de som blir hentet mest ut av, og som faktisk holder. Les: Den gamle 90 til Jonus. Og hva er poenget med å slå en rekord på offentlig vei? Er jo bare idioti. Og på veien, om du har 5-6-7-800 hk, spiller jo det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen som har forårsaket mest ettertanker i hue mitt er gamle its fun sierran til jocke quarnström. Den hadde 575hk "bare" og hadde vanlig baneoppsett med treg giring og alt var langt fra bygd for drag race, den dro kvartmila på 10,78 eller no sånt... da var det hjulspinn hele første og andre... så den bilen var vill!

Den Sierraen har aldri kjørt noen 10-sekundersstripe. Den klarte som best 11.07. Jonus har jo kjørt 9-sekundersstriper, så vil si den er en del råere/kjappere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli sjukt med ladetrykk på disse motorene! Hvor mye hadde han i fjord?

Gleder meg til noen finner fram til gamle resepter og lader en gammal M10 med over 5 bar jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...