Gå til innhold

Prøvekjørte E46 M3 ikveld

Share

Anbefalte innlegg

Nydelig M3 med en utrolig fin farge! Bare å kjøpe! :wink:

Jeg ville også ha valgt manuell, men det spørs hva du skal bruke bilen til. Jeg ville ha valgt manuell fordi jeg ville ha brukt den på bane, og syntest manuell er best der. Skal du bruke den som en hverdagsbil, så er SMG ett alternativt. Suverent system som fungerer bra og er morsomt. SMG`n er kjapp, men de tester jeg har sett, så er manuell minst like rask under akselerasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, kan lufte et par av dilemmaene mine her for dere...

På den grå er de 18" som står på nå vinterfelger, og jeg kan evt velge mellom BBS CH 19" eller M3 EVO 19" som sommerfelger.

Hvilke vile dere valgt? Jeg heller mot BBS CH.

Er også i kontakt med eier av den her; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9501029&sid=1abcnZ7B2453379&pos=19&tot=27

Den er nærmest perfekt i mine øyne, bortsett fra at den er litt "gammel" og litt høy KM-stand.

Det som er negativt med den grå, er at jeg savner LED-baklys, noe senk og en noe grovere eksos.

Kom med innspill!

Noen som kjenner mer inngående til bilene? Begge er forøvrig avbildet i siste Fahrfreude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte er gamlebilen til Robert Nilsskog (som ble pappa i dag!), og skal være en bra bil, men syntest prisen er litt stiv. Jeg ville ha valgt den grå, men det er fordi jeg elsker den fargen på E46 M3. LED-lys, eksos og senking koster jo ikke så mye heller.. Jeg ville ha valgt 19" orginalfelgene, men det er fordi jeg begynner å bli litt lei CH på E46.. :) Evt kjøpe bilen billigere med kun 18", og kjøp deg noen andre 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 M3 er en herlig bil! Var heldig å fått stifte nærmere bekjentskaper med den i fjord sommer. Makan til veigrep i astronomiske hastigheter har jeg aldri vært vitne til før. En herlig kjøremaskin, uten tvil. Går rett inn på Top 5 på ønskelista over reele drømmebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...