Kjell Rune Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 blir nok ike montert el vinduer bak hos meg heller. bilen vil bli fraktet til verkstaden vår i dag og påbegynt sammenmontering. da vanker det vel og noen bilder skulle man tro. får slenge med meg kamera i bilen i dag da.
snipp Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Gleder meg til å se bildene av bilen din:D Kommer til å se drit bra ut når alt er ferdig..
Kjell Rune Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 noen bilder når vi holdt på og rygge den på plass i verkstaden. fikk monter tanklokket i dag da. får c om jeg monterer endel denne uken og i helgen. kommer bilder etter vært.
Kjell Rune Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 ahhh for ett elendi kamera jeg har....
bård Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Ser bra ut det der, de felgene som står på du skal bruke eller? Syntes de kler e36 ganske godt, blir gøy å se når m-plast ++ er på plass:)
Kjell Rune Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 jeg vet ikke helt enda.. lurer litt på momo x43 er det vel de heter. men jeg har jo og de 19" felgene det er bilde av tidligere i tråden som jeg kommer til og prøve og sette på.
Kjell Rune Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 noen nye bilder etter dagens lille økt. hiacen ble full gitt.
BMW_Larsen Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 dæven..klart å fått me bilde av fronten på biln mian au såg i..hehe.. ser ut til at du fikk gjort endel i dag da..
mAZE Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Se der ja Kjeller'n. Det blir nice. Blir artig å se den live en eller annen gang. Du kan vel ikke bevege den utpå vinterføre kanskje? Så da får du komme med den til vårs.. Men, du må uansett komme en tur i vinter også, flytter inn i ny huset i helga.
Testpiloten Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Gleder meg til å se denne på treff blir kul!!
SteffenM2 Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Jaja. Andre skal vel ha "litt" finere vinter bil en de fleste. Dette blir nok veldig bra
Espenlis Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Du, Kjell... Hvem lakkerer for deg? Er han interessert i litt ekstra inntekt? Ble pent detta! ! Espen
Kjell Rune Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 da venter jeg bare på en pakke fra gs bildeler og vurderer og montere senkesettet og få på felgene i morgen. gleder meg til og c den lav med store hjul.
Kjell Rune Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Ja i dag har det justerbare senkesettet blitt montert, fangeren foran montert og 19" felgene funnet sin rette plass. så va synest folket??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå