Superbeetle Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei! Jeg har vært ute å jobbet litt med min bror sin bil, som står oppå bukker i garasjen. Oppdaget da at den manglet stabstag bak. Eneste som var der var festene inne ved diffen.(indre foringene) Må tilogmed ut å se på min bil, om det skulle mangle. (Noe det ikke gjorde) Er dette noe som mangler og som vi må erstatte, eller kan den ha blitt levert slik? Hadde en diskusjon med en i familien som er erfaren bilmekaniker og han hevdet at tidligere ble mange biler levert uten stabstag bak. Dette stemmer forøvrig da jeg ikke har slikt på min 1302s. Jeg tror forøvrig at det mangler. Må snike inn et e46 spm her også! Jeg byttet fjærer på en 2004 318touring idag.(bak riktignok) Men la merke til noe ved bærearmen foran på høyre side. Var et lite stag som gikk opp til en boks med ledningskontakt på. Noe som har ide hva dette er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Riktig som du sier, mange biler ble levert uten stabstag bak. Hvorfor vet jeg ikke, men det er jo are og sette ett dit. Ang spørsmålet ditt på e46n, det er en sensor til ESP som sitter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Oki, takk=) Gjerne noen andre kunne stukket hodet under å sett at de har stag. Regner vel med det på litt større motorer iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Husker på e21 var det ikke stabstag på 316 og 318. Men festene var der, så det var bare bolt on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Husker på e21 var det ikke stabstag på 316 og 318. Men festene var der, så det var bare bolt on. Begge bilene er 316 coupe, min 1996 og hans 1995. Min har bakre stabstag, han har altså ikke. Kanskje det er forskjell fra år til år eller så er det ekstra. Er forøvrig en del småforskjeller mellom 95 og 96 ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg tror absolutt ikke at noen E36 er levert uten stabstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg tror absolutt ikke at noen E36 er levert uten stabstag. E36 316i har blitt levert uten stabstag bak. Jeg har en E36 316i 91 mod som jeg ettermonterte stabstag på. Der var det ikke noe stabstag bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå