Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kommer så sant jeg får lov av samboeren... :D hun syns jeg bruker for mye tid med bilen min...hmmm...går det ann egentlig....? :oo:

Skrevet

Svært så mange som har bursdag på dagen min :)

Jeg må jo prøve å komme meg oppover jeg også:) grilling høres meget bra ut! det er godt med en skikkelig würst :)

Skrevet
Jeg kommer så sant jeg får lov av samboeren... :D hun syns jeg bruker for mye tid med bilen min...hmmm...går det ann egentlig....? :oo:

Bare ta med samboeren.. Jeg har da med min. :) Det er ofte mange jenter med på treffene også.

Ang grilling, så vet jeg ikke hvordan dette blir enda, vi har ikke snakket noe mer om det. Men synes også det hadde vært litt stas med en matbit.

Men bimmer snakk og kikking blir det mer enn nok av vil jeg tro. :D

Og husk å ta med en stol, kan bli litt kjedelig å stå rett opp og ned over lengre tid. (Ihvertfall for oss litt eldre med dårlig rygg. hehe)

Skrevet

Hører rykter om 12 sylindre i V form flankert med hver sin turbo på vei fra nord.. 8)

Dessverre får jeg ikke tatt turen. Ta bilder folkens.

Skrevet

Da er jeg hjemme fra Praha og klar for treffet i morgen :) V12'er med turbo fra nord høres bra ut :)

Håper så mange som mulig kommer! Kan gjenta at treffet starter fra 13.00 og varer utover så lenge det er dekk å sparke i...

Skrevet

Hmm,litt synd at jeg har tatt på meg vakt på jobben i helga,og må være tilgjengelig døgnet rundt.

Hadde hatt lyst til å ta meg en tur.

Det som er positivt med at jeg har vakt denne helga,er at jeg har byttet den med gatebil(våler) helga.

Skrevet

Ser ut som vi kommer til å få bra vær så da mangler det bare gått humør da folkens. :D

Og Oddis: Tar med kameraet jeg vet du, så det kommer masse bilder. Tenkte å lange en "bildefilm" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...