mAZE Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Ja men dette lover bra. Får håpe jeg har fått felgene mine til da da.. Burde vel ha dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 da har jeg snakket med flere herfra mange viste intresse ang. dette tror det kommer flere herfra. Det høres bra ut. 13.00 må vell være et bra utgangspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Vi sier 1300 ja, og så kan de som kan møte opp. De som ikke kan komme til da kommer senere.. Regner med vi kommer til å være der i stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 faen, har ikke sett tråden din før, men pleier da å møte opp på hedmark oppland treff jeg... så kan nok regne med meg også!! kom igjen folkens så får vi til dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 ja da er det bare å håpe på fin vær. tror jeg fått med ca 8.. .10 biler. hvis alle blir med da å det tror jeg .de jeg har snakket med viser intresse å det er bra .dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Høres bra ut! Har bursdag den dagen og... hehe Kan muligens få med meg en kompis med bimmer oppover og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hør der ja, fler med bursdag på kvalitetsdagen.. Tør jeg spørre om alder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Nå begynner det likne noe Nå gjenstår det bare å se om alle som sier du skal komme møter opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg er med:D Noen flere fra oslo jessheim området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 jeg er fra jessheim... som sagt,jeg er med! holdt av dagen i kalenderen Kan også få med noen flere folk med bmw fra hadelands området, det er jo ikke så langt fra gjøvik. Dette blir koselig! bra tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 håper det blir en del folk... pleier å være gøy på lokallag treff! skjønner ikke åffer det ikke skjer mere i denna hedmark oppland avdelingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Det er akkurat det vi må gjøre noe. Markedsføring og initiativ er alfa og omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 dra du tar tak i dette lien! neo som tar tak i dette! har det egentlig kommet opp noe oppdatert treminliste fra hedmark oppland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Høres bra ut! Har bursdag den dagen og... heheKan muligens få med meg en kompis med bimmer oppover og. Dette skal vi bli med på ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå