bmwrasaren Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 De der var jo ganske så fine! Minna meg litt om noen Zender lagte en gang for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Disse felgene syns jeg fortjener å bli pusset opp & montert på en strøken BMW, meget pent design . Når jeg først skal bytte ringer, lurer jeg på å gå for 18". 18", når felgene er 17" . Hvordan lar det seg gjøre, bytter både ytter og innerring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 18", når felgene er 17" . Hvordan lar det seg gjøre, bytter både ytter og innerring? Ja, bytter begge banene til noen som er høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Jøssameien, det har jeg faktisk aldri hørt om gitt. Genialt egentlig, og helt topp å ha friheten til å velge dim . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Finnes disse felgene i lakkert utførelse også? Mener jeg har sett noe slikt på E34. Siterer meg selv her hvis det er greit. Her er de BMW felgene jeg tenkte på. Style 19 heter de men jeg ser nå at de ikke er helt like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 desse bør du absolutt pusse opp! ka side kan du få kjøpt nye felgbaner på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Felgene er 5*120. De her: http://www.felgen-garage. selger løse ringer og mye annet snacks! Tror felgene hadde gjort seg meget bra på en E30 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå