stian329 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 M20B25: Dreide stempler 8,3:1 komp.forhold O-ringa blokk Z45 turbokam Schrick fjærer og alu retainers EBB toppjobb m/porting og sveising Justerbart kamdrev ARP toppbolter Sachs 618 trykkplate Adaptergrenrør KKK K27 turbo og Tial 38mm wg Balansert bunndel Ebay ic Svinghjul letta fra 8,4kg-6,4kg Haltech E6X eller Link Plus EMS 2,5" 316L eksos Pulverlakkerte deksler, reimhjul, innsug og toppdeksel Bygger denne for en her på forumet, 330-350hk er første mål så får vi se hvordan det går videre. M50B20: Dreide stempler 9,0:1 i komp.forhold O-ringa blokk Std kammer (kanskje doble innsugskammer?) EBB toppjobb m/porting ARP toppbolter M20 svinghjul og starter Sachs 618 trykkplate Egenprod grenrør Ebay ic Garrett GT28RS a/r 0,64 m/int wg Software fra Trimchip - Norman Balansert bunndel 2,5" 316L eksos Pulverlakkerte deksler og reimhjul Kjøpte denne motoren av Øyvind på Bilb®yggeriet nå i februar. Tanken er å sette den i E34'en så jeg kan ha det litt morro frem til M3'en blir ferdig. Håper på 330-350hk med god respons, skal bli spennende å se hvordan softwaren til Norman fungerer sammen med dette oppsettet! Litt bilder: M50 motoren klar for henrettelse: Etter en liten stund så den slik ut: Bunndel demontert: Topp demontert: Genialt verktøy for å dreie svinghjul Svinghjulet i dreiebenken: Begge blokkene er sandblåste, her er bilde av M50 blokka: Borring av oljeretur: 3/4" BSP bulkhead-gjennomføringer til oljeretur, 16mm innvendig: M50 blokka klar for planing, honing og o-ringing: Begge blokkene: Alu retainers og Schrick fjærer til M20'n: Litt pulverlakkerte deler til M20(dårlig mobilbilde): Her i uka kom det 4 sett med slik baklykter, er ikke disse gått ut av produksjon?:
SteffenM2 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Dæven! dette ser bøllete ut. Fortsett med tøft arbeid!
BMW_Racing Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Ser bra ut det stian, må bare jobba så du får ferdi motorane!! Bler sikkert någen "Gromme Jævlar" de 2. Keep up the good work !! MER bilder.
Aarseth Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Blir bra dette:) dei nederste baklyktene..er dei til facelift?88-90?
verticalescape Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Ser ut som lyktene er til pre-facelift. Men visst de er til facelift, selger du meg ett par?
ehrnst Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 ser bra ut dette:) blir det noe tid til m3'en nå da? ser utstyret er i orden hvrtfall. tar du forresten på deg jobber eller er det fra kompis til kompis?
Lien Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Dette er artig å se Liker slike bilder! De lyktene der er vell kanskje de peneste lyktene til E30..
oddis Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Morro at du deler dette med oss Stian, alltid morro å følge med! Du har vel bygd et par motorer nå?
e30 tic Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 nå forstår jeg hvorfor m3'en kommer til å være veteran før den komme på veien tøft du legger ut bilder av prosjektene, som absolut kan brukes som "mal" for andre!
325ixturbo Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 disse mhw lyktene syns jeg å er penest. men tror ikke det selges her til lands mere.. hvordan har dere tid til flere prosjekter har knapt itd til ett jeg.. arti med bilder og utstyr
Rotty Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Hei, kule prosjekter, kan du ikke legge ut hva din klaring på ventiler ble på m20 da? hehe min ble 4mm med org 325stempler-da eta blokk+råder + dieselveiva. kjøpte meg nedreide stempler av kimmit her om dagen så ska se hvor mye forskjell det ble. bare litt nyskjerrig hehe Edit: Er enig i det at det er knall at du deler din kunskap med oss andre, gir motivasjon Gleder meg til å følge med
BMW_Racing Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 disse mhw lyktene syns jeg å er penest. men tror ikke det selges her til lands mere.. hvordan har dere tid til flere prosjekter har knapt itd til ett jeg.. arti med bilder og utstyr Prioritering. Mye jobbing i helger og lange ukedager, INGEN drikking i helgene, O.S.V. Det er vell det som må til viss en skal klare det, Går jeg ut i fra.
mEhE Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 ser ut til du har tilgang til det meste av maskiner... drømmeverksted... ikke noen skitten gammel garasje som man må lete en halvtime for og finne et skrujern. lykke til med prosjektene
Tomas Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Hva har skjedd siden sist? Vi vil ha mere bilder. Spent på hvordan dette blir når det er ferdig altså !! We want more
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå