bård Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Er nok folk som liker å ljuge og skryte på seg i bøtter og spann.+ Endel som syntes det er kjempe morsomt å få igang diskusjoner og tror de "lurer" forumbrukere skikkelig. Kjempe gøy, hehe.. Tipper 15-16 år ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Jepp,har fått samme beskjeden fra Tronrud. Bilen er ikkje solgt,men hadde hatt 2 henvendelser etter at de hadde satt ned prisen. Så no mangla eg kun at Lottoen min slår til på lørdan....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 vinn du lottoen så smeller du heller på en turbo på m3 motoren din når den er ferdig Så parkerer du M5'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Når en jente arver penger, bruker hu ikke halvannen mill på en BMW, glem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 EID. ånei det var barnslig sakt! Tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 vinn du lottoen så smeller du heller på en turbo på m3 motoren din når den er ferdig Så parkerer du M5'en Har tenkt på det faktisk Søreng Skal på fri igjen på fredag om 1 uke så da skal eg puste liv igjen i tråden om bilen min,fått noen nye deler også Skal bytte skjerm etter påske,og deretter til lakk. Can't wait Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Høres jo bra ut! Får jo se hvordan det blir med m3 en først nå da Har også mange deler som ligger å venter, men jeg er jo ikke noen ekspert så TTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Den er helt grei den, tusen takk Bor i Vardø haha sjønte de va en kødd, fan ingen her i vardø såm har rå tell en sånn dær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 haha, kongekommentar :lol: ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Muligen fler som prøver å skryte på seg en M5? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=358281 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Slo meg nå at dette må være dama til jensemann23 som har laget denne tråden. Såvidt jeg vet kjører han rundt i en 1991 318 og er relativt ny her, så sjansene for at hans (mest sannsynlig yngre) dame kjøper seg M5 er heller liiiten. Hun er nok her bare på morro, ikke at det intereserer meg ytterligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 hm den linken dær va væll itt mere seriøs eller? men det me at en her i byn sku ha sæ en m5 t 1.5mil!! , trur det ikke før æ ser de:) jensemann? kem e nu han jens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 ehh, det stemmer desverre ikke. Er nok en annen Linn som er min;) Og hun kjører ikke M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Veldig tilfeldig at det står linn i din signatur, og jens i hennes. Og nå kjører hun her neppe M5, så syns ikke det var dumt gjettet;) Men du vet bedre enn meg, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 hehe, har sett det selv;) Skjønner at dere trodde det. Nå er ikke jeg fra Vardø da, men fra Ålesund;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå