Gå til innhold

316i SOLGT.


Bmwenno
 Share

Anbefalte innlegg

vet du hvor mye vil det koste sånn cirka å få fixa opp dei feila som er?? og vil du anbefale denne bilen til en på snart 17 år som første bil? er på leit etter en bil som eg blant anna kan øvelsekjøre i, da det er litt fælt å kjøre foreldrene mine sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det vil koste nei, men kan du skru litt selv så skal de ikke være så aller verst, dette me du ta en vurdering på selv igrunn. bilen er god å kjøre og kan absolutt anbefalest som første bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo den beste bilen å kjøpe for en som skal ha lappen å vil ha BMW,er jo den minste motoren..å den så jo veldig pen ut,blir nok rundt 12000 i år for en som får lappen med full kasko,var det jeg hadde når jeg kjøpte BMW.men bare ansvar er det nok ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskuterte litt med papps igår over telefon, og det virka ikkje heilt opptimistisk for å sei det mildt :( han forstod ikkje heilt hvorfor du skulle selge den, og hvorfor så billig.. han var litt skeptisk... og det med bremsene, hva mener du egentlig med at dei bør luftes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, selger den såpass billig fordi jeg rett og slett ikke har tid til å fikse noe på den og trenger penger. Ja dette er et kupp for dem som ser muligheten, men håper jo på å få over 20K.

til bremsene: de funker fint, men mistenker at det kan være noe luft i systemet.

Må nok være noen som ser verdi her, ligger forøvrigt ute på autodb oxo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lufting av bremsene er ingen stor sak,av med dekka å skru av røre der bremse veska går inn i kalipern på et hjul om gangen,hold en bøte under røre også pumper en annen på bremsen til det kommer en jevn stråle,husk å etterfyll bremseveske.å er pappan din litt skeptisk,som jeg skjønner (alle eldre er det,å det er bra) så spør du kjøper om dere kan ta en Naf test,koster 300-500kr tror jeg,men da får dere god sjekk av bilen..dette er det vert hvis du er intrisert i bilen.20000kr er ikke akkurat så mye,men det er jo bare 316i å det er jo bra for en som begynner med lappen å ikke noe bonus nesten.230000km er ikke mye hvis bilen er kjørt pent,gammle bilen min som dama har nå,er en 94 316i sedan å den har godt 334000km å den går enda men bitte litt rust,men det kommer du aldri unna på gammle biler å saltete veier :? bare et lite inspill,håper det ikke gjør noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa kommer muligens heim seinare ikveld, så skal me sjå om me kan komme til enighet da ivertfall :D babjorn: takk for innspill, denne kommer garantert til min favør m.h.t skepsisen til pappa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er meget interresert hvis det bare er de feilene som du sier her, men jeg kan jo ikke vite det hvis det ikke er mangellapp!

Litt irriterende og kjøpe den, levere den på eu og så komme ut med den lange listen! :?

Kunne du levert den på naf test eller evnt få mangellapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...