Gå til innhold

Sommerdekk felles showoff


 Share

Anbefalte innlegg

Darwin Racing 8,5x18 med 225/40 og 9,5x18 med 255/35

Foto-0031edit.jpg

Den var meget pen!

Artig å en sjelden gang se tøffe felger som virkelig kler en bil og som ikke alle andre har:)

Prøver selv til E46, men ikke lett å finne...

Takker... :D De kler E46 bra også de felgene. Kjenner en som nettopp har satt de på en cab, og det blei veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Darwin Racing 8,5x18 med 225/40 og 9,5x18 med 255/35

Aiai lekkert!

Husker du i farta inpresset på bakfelgene dine? Og har du modda skjermene bak på noen måte? Lurer på om jeg ikke må valse litt snart :wink:

Yes, måtte valse litt for å få på hjula. Innpress er 35. Det subber en del, så jeg skal prøve å bytte til 245/35. Blir ikke det bra nok så kommer jeg til å dreie av litt av felgen for å få mer innpress, for det er uaktuellt å heise børsa en eneste millimeter ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, måtte valse litt for å få på hjula. Innpress er 35. Det subber en del, så jeg skal prøve å bytte til 245/35. Blir ikke det bra nok så kommer jeg til å dreie av litt av felgen for å få mer innpress, for det er uaktuellt å heise børsa en eneste millimeter ihvertfall.

Hehe :wink: Å dreie av litt er nok en mulighet ja, ettersom du burde ha plass på innsiden. Kjører selv med et 43 og det subber ikke på innsiden, tror jeg da :roll: (Men så er jo ikke min senket så mye heller da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig. Dama så på bildet ditt og sa det var på parkeringsplassen på gamle elkjøp med en gang. Jeg så ikke du var fra fredrikstad engang, før ho sa det :)

Ikke dumme felger det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...