325icab_88 Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Noen som vet hvilken farge det er på kabelen jeg skal bruke til memory på cd-spilleren min? kan jeg eventuelt bruke en hvilken som helst strømførende kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Noen som vet hvilken farge det er på kabelen jeg skal bruke til memory på cd-spilleren min? kan jeg eventuelt bruke en hvilken som helst strømførende kabel? Den er sikkert Gul slik som på alle andre spillere tenker jeg. Du setter bare ett + signal inn på den ingangen på spilleren så vil det funke Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 memory er rød:P og den gule er signalen om at spilleren skal slås på: vanligt iso plugg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 memory er rød:P og den gule er signalen om at spilleren skal slås på:vanligt iso plugg da Motsatt så er vi enige. Memory er gul fra cdspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 jepp fant den lå kveila sammen langt oppunder instrumentene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå