325icab_88 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Noen som vet hvilken farge det er på kabelen jeg skal bruke til memory på cd-spilleren min? kan jeg eventuelt bruke en hvilken som helst strømførende kabel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endre87 Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Noen som vet hvilken farge det er på kabelen jeg skal bruke til memory på cd-spilleren min? kan jeg eventuelt bruke en hvilken som helst strømførende kabel? Den er sikkert Gul slik som på alle andre spillere tenker jeg. Du setter bare ett + signal inn på den ingangen på spilleren så vil det funke Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adsome Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 memory er rød:P og den gule er signalen om at spilleren skal slås på: vanligt iso plugg da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nautiluz Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 memory er rød:P og den gule er signalen om at spilleren skal slås på:vanligt iso plugg da Motsatt så er vi enige. Memory er gul fra cdspiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
325icab_88 Posted March 16, 2007 Author Share Posted March 16, 2007 jepp fant den lå kveila sammen langt oppunder instrumentene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts