cato_rs Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 då har eg gått til innkjøp av min fyste bmw det blei ikkje nåke vidunder men duger vell selgeren kalte det for ein mtech 2 men ikkje spør meg ka det er for noe. dette er berre ein 98 modell 316 touring håper på tilbake meldinger HAR HANDLET NOEN DELER, BLINKERS OG LYKTE LISTER, har og montert netting i fangeren men bilder kommer når alt er montert venter på delene bilder av det jeg har bestilt kan dere få!! Adminedit (Fredrik): Hei og velkommen til bimmers... ... Jeg rettet litt på koden så bildene kommer frem direkte i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Bytt ut rattet så har du en utseende messig nesten optimal touring! Grattulerer med en meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 oh...fin fin bil;) Gratulerer M-Lister på dørene hadde vært på sin plass her, hvis du skal gjøre noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Gratulerer med ny bil Noen planer får den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Hei Velkommen til forumet og gratulerer med "ny" bil. E36 i touring, er en meget flott bil. Også med MtechII- pakken så blir det veldig pent. Har hatt en 316 touring selv, og det er en bil jeg savner. Den gav mye kjøreglede og moro. I tillegg er den ganske rimelig i drift. Ta godt vare på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_rs Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 takker for ideer men vil beholde airbagen hehe m lister kkjøpes hvor ? skal sote rutene bak men det er lang vente tid hos riis koster 5000 men først skal eg bytte de to største foringene bak ! er kav gåene bilen er kørt 125000 beint i dag*! er også på jakt etter angeleys men ser ikkje noen til touring der eg har vert og sett og så er jeg innterresert i og få tak i "vinge" (spoiler til bagasje lokket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_rs Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 er det noen som kan hjelpe me og si meg om de felgene som er på bilen er orginale m felger det er "gravert" motorsport på felgene! er 17" tommere med 225 45 dekk følgte orginalt med bilen i si tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 oh...fin fin bil;) Gratulerer M-Lister på dørene hadde vært på sin plass her, hvis du skal gjøre noe da Det har den vel allerede:) Forøvrig en lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 grattis me ny og fin bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Gratulerer med din første BMW, ser velholdt og pen ut . Du bør kjøpe Silver Vision blink pærer siden du har hvite blink . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Den så meget pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjeagle Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 gratulerer med fin bil! når du leter etter angeleyes er det samme lyktene på touring, sedan og compact så viss du finner til noen av disse så skal de passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_rs Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 gjelder det også blinklys fremme og lyktelister ? også baklykter + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 touring og sedan har like blinklys fremme cabriolet og coupe likeså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Pen bil M-tech er grr;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå