Gå til innhold

Min E36 325 Cab


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, må jo kjøre litt ;) har ikke kikket no videre på de kablene pga. jeg tror de går til alarmen og startsperra og siden jeg ikke har no nøkkel med fjernstyring eller startsperre vil jeg sikkert ikke få liv i bilen hvis jeg kobler den til uten å kjøpe fjernstyt nøkkel, noe jeg ikke har råd til nå. Den er nok koblet fra av en grunn.

Skal selge gullet( med tungt hjerte :() da jeg har 2 biler og skal flytte til Oslo til høsten og bli student. Da må den dyreste desverre vike. Så får jeg kjøre e36 sedan i vinter og se hva jeg har råd til å kjøpe til neste vår :)

Satt og tenkte på blinklyspærer med blåskjær når jeg kjørte hjem fra jobb istad så skal se om ikke det blir handlet inn imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er bagasjerommet gjort ferdig idag :) Mulig det kommer en pleksiplate over forsterkerne etterhvert.

mini-bagasjeromferdig.jpg

Automatsikring:

mini-P1010002.jpg

kondensator:

mini-P1010003.jpg

Tror jeg må legge noe som kan speile litt over delefilterne under plata for ser patentbåndene mine blir reflektert i krommen og det var ikke no pent :oops:

mini-P1010004-1.jpg

Laget en sperre her så småting kan ligge trygt uten å flyte rundt i bagasjerommet når jeg kjører :)

mini-P1010005-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet reim og strammehjul til ac pumpa idag da dette var helt utslitt. Fikk også endelig byttet speedometergiveren på kardangen. Ser ut som alle delene var klar for utskiftning :)

Gammel og ny reim:

dsc00825td4.jpg

nytt og gammelt strammehjul. Er ikke rart det gamle laget ulyd :roll:

dsc00827ra6.jpg

Gamle speedometergiveren. Ser no slitt ut ihvertfall. (Nei, er ikke redd for å bli møkkete på henda :wink::lol: )

dsc00830nk4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen klar for Roadtrip. Har montert de originale lyktene igjen nå og :) Kjører til Bømlo imorgen Via Bergen. Hvis noen møter på meg så hils gjerne :) Når jeg kommer hjem skal bilen få ny clutch :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet tilbake til Trondheim med alle blinklys festet :lol:

Legger ut noen bilder fra turen :)

Tatt i den lange tunellen før Voss. Stilig lys :)

dsc00839ul9.jpg

Var i Stavanger og Sandnes en tur også så måtte ta bilde utenfor Bavaria ;)

dsc00850eu5.jpg

Nye blinklys montert :)

dsc00856en8.jpg

Tok med 316'n min hjem nå så skal begynne å få bil ut av den :) Er et greit utgangspunkt, men det at den faktisk brukte mere bensin oppover enn 325'n er jo litt merkelig :lol: kjørte 325'n på 0,76L mila :) 316'n lå på bittelitt over.

dsc00886lw8.jpg

Planene for denne er 318is motor, skivebremser bak, ny lakk og m-tech front. Kanskje skinninteriør også hvis jeg kommer over :)

dsc00881oe6.jpg

Møtte kun 1 fra forumet på turen og det var John H ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...