Gå til innhold

Min E36 325 Cab


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Helt korrekt :) mulig du har en kjøper allerede her da så du er klar over det :);)

Håper du uansett selger til en som tar vare på bilen sin da:)

Høres bra ut :) Skal ta kontakt med deg rett før jeg legger den ut da vettu :) Er alltid kjekt å selge bilene sine til noen som tar vare på de når man har lagt så mye tid og penger i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har begynt med bagasjerommet idag. Har kommet så langt hittil idag:

Veldig fornøyd med kondensator plasseringen :)

dsc00786pb9.jpg

Ellers er olje til diff og girkasse kjøpt inn og skal skiftes :) sideskjørt begynner jeg å montere ikveld. Diffuseren min var til 1. enderør så ny er bestilt og kommer imorra.

Kom gjerne med tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sideskjørt montert på førersiden. Passasjersiden blir tatt imorgen ;)

DSC00790.jpg

Fant også ut at jeg har lekkasje på girkassa. Noe som gir lite olje som igjen forårsaker raping regner jeg med ;) Sikkert simringen bak på kassa. Så skal få skiftet denne og fyllt på ny deilig olje ;)

DSC00789.jpg

Bilen var ganske lav foran når vi jekket den opp :twisted:

DSC00788.jpg

tektylerte også kanalen idet jeg borret den pluss at jeg hadde på sånn heavy grunning greier så rust blir nok null problem der i gården med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt med bagasjerommet idag. Har kommet så langt hittil idag:

Veldig fornøyd med kondensator plasseringen :)

dsc00786pb9.jpg

Ellers er olje til diff og girkasse kjøpt inn og skal skiftes :) sideskjørt begynner jeg å montere ikveld. Diffuseren min var til 1. enderør så ny er bestilt og kommer imorra.

Kom gjerne med tilbakemeldinger :)

Pent=)=)

trekke opp "gulvet" også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått trekt opp og laget noen flere vegger idag samt begynt å koble :) Måtte gi meg pga. fikk vondt i ryggen. Ikveld skal simringer på girkassa byttes :)dsc00797ql8.jpg

Begynner virkelig å bli bra detta:) skal du ha plexi over der ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ei pleksiplate over der ja :)

Har nå skiftet simmeringen som var gåen på girkassa og byttet olje på girkasse og differensial :) Fant ut at det manglet ca 0,7L olje på Girkassa pga. lekkasjen så den ble mye bedre og smidigere å gire med når ny olje var fyllt på :)

Har enda litt raping i 5. gir, men er bare å gire rolig så er det ikke no problem så det kan jeg fint leve med. Merker det ikke under kjøring pga. voldtar den ikke uansett ;)

Greit å ha tilgang til Bukk når en driver på med sånt :)

DSC00798.jpg

her sto den gamle simmeringen:

DSC00799.jpg

Vasket så bilen under etterpå for å fjerne oljesøl og annen dritt :) (Greit å ha kompiser til å gjøre slikt ;))

DSC00800.jpg

Imorgen bli anlegget gjort ferdig, høyre sideskjørt skal monteres og diffuser bak skal på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manlger bare å bytte potte nå:P

Blir isåfall kun å kappe av original stussene og sveise på nye, men liker faktisk litt at eksosen er original, da forstår folk at det er en 6er og ikke en 318 med effektanlegg :) Av en eller annen grunn spør alle om det er 320. Er det så uvanlig å ha 325 cab?

Litt bilder av bilen på ACR :):

Kjørefølget mitt nordover:

mini-P1010002.jpg

mini-P1010014.jpg

mini-P1010016.jpg

Bekket 200 000 km igår :( Bilen føles ut som den er gått 140 så gjør ingenting. Er jo Bmw ;)

mini-P1010041.jpg

mini-P1010052.jpg

mini-P1010046.jpg

mini-P1010045.jpg

mini-P1010044.jpg

Noen fra følget hjemover:

mini-P1010068.jpg

Her er beviset for de som trodde det ikke gikk an å kjøre pent med 325 ;) Lå noe høyere oppi nord der det er så mye opp og ned da.

DSC00814.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte ny list til bakfangern min idag, men de var tomme på Møre så får den nok ikke før jeg skal på Roadtrip på mandag :( Skal kjøre fra Trondheim og ned til Bømlo via Bergen. Så skal jeg på dagstur til Stavanger litt uti uken før jeg kjører hjem igjen på Søndag. Så er det Oslo tur rundt 10. Juli før bilen legges ut for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...