IS BEEMER Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Min var rimelig strøken når jeg eide den, men nå har det vært noen eiere på den i ettertid. Tror ikke den er mye orginal lenger, eller i god stand Tror din bil Cornelius blir meget fin med Alpina hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Utrolig fin bil, sjeldne strøkne syn av de der ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Flott klassisk BMW! Har hatt en tilsvarende bil selv. En 93 mod. Bilen var rød, med røde detaljer i interiøret. Den jeg hadde var teknisk strøken, men det var endel rust på bilen. Solgt ny i Norge og hadde gått som konebil på Bekkestua til jeg kjøpte den i 2001. Den var da rullet ca. 90000 km. Solgte den til en lakkerer i Trøndelag en plass som skulle gi den ny lakk. Hadde veldig lyst å beholde den selv, men min fru stilte kabinettspørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Trur rusten er ganske utbredt på de siste modelene, og gruer meg nesten til å begynne med den Men denne bilen passer perfekt til meg, siden jeg ikke har hund eller unge. Overaskende god komfor til å være en 13år gammel bil, grei bakkeklaring, moderat benisnforbruk, snill i bykjøring og fin på landeveien, trenger ikke 300hk til pendling eller butikk kjøring.. Men pleier å dra på skitur, å når vi pakker tre relativt store menn inn i bilen, pluss tre par ski i natostørrelse blir det litt verre om plassen, men det bryr ikke meg siden jeg ikke sitter i baksete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Har vasket den litt og fått på de fete sommerfelgene Eneste som plager meg er den rsuten fremdeles, er synlig vist man ser på forskjermene, gidder ikke å legge ut detaljebilder av den da jeg ikke liker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå