Gå til innhold

M3 Turbo.


TurboTore
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Motor på tur sammen. Hadde blitt ferdig Onsdag kveld hadde det ikke vært for at ene ringen var litt feilprodusert - oppstart var planlagt i dag...:( Slik ser det ihvertfall ut:

Oppe i høgre hjørnet på stempelet midt i bildet som er problemet eller? Ser ut som om det er litt stor klaring der,men er vel kansje bare bildet eller??? Was ist los?

BTW,love your work :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor på tur sammen. Hadde blitt ferdig Onsdag kveld hadde det ikke vært for at ene ringen var litt feilprodusert - oppstart var planlagt i dag...:( Slik ser det ihvertfall ut:

Oppe i høgre hjørnet på stempelet midt i bildet som er problemet eller? Ser ut som om det er litt stor klaring der,men er vel kansje bare bildet eller??? Was ist los?

BTW,love your work :wink:

Takk,takk..

Neida,klaringa er i orden. Det var den ene pyramideringen det var feil på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får tak i bensin-catchtank??

Ene bensinpumpa mi har brent i tanken,bare flaks at ikke hele dritten har gått til et varmere sted...!

Nå vil jeg ha catchtank,men det haster med tanke på Gatebil til helga....noen som vet om noe.?? 2el.3x Bosch 044 el. 984 er også av interesse!

T: 90865820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOEN SOM VET OM WALBROPUMPE I OSLOOMRÅDET???

HAR BREMSETIME I MORGEN TIDLIG,MEN MANGLER 1STK PUMPE!!!!

KJØPER/LEIER/LÅNER - ALT AV INTERESSE!!!!!

T:90865820

Jeg har en bensinpumpe som jeg kjøpte av A-dekk as.. UBRUKT! 255l eller noe.. 99326110 Send eller ting så sent du orker.. hvis du trenger den!

Takk takk,men har fått tak i!

Reddet av Andreas Næristorp på Strømmen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen hatt jomfruturen på bane etter oppbygging.

Startet bra med en mangellapp fra Biltilsynet som hadde rigget seg til noen km før Rudskogen. Hjul,senkesett,eksos og sideblinklys.. hehe :D

Ellers fungerte bilen greit - Christer fra Autokvikk koblet seg på med PC og bredbåndslambda så vi fikk mappet litt på banen og ,bortsett fra et bensinforbruk jeg forventer julekort fra Shell for, er jeg meget fornøyd med hvordan bilen oppfører seg.

Rakk ikke å skifte ut 19"'-hjula før kjøringa så det ble ikke den helt store satsinga,men de har da fått svidd seg noe :wink: .. Heller ikke fikk jeg prøvd meg frem med forskjellige oppsett på coilovers og stabstag så det er sikkert mye å hente på kjøreegenskaper!

Må få sagt at Gatebil-arrangementet bærer preg av useriøst lederskap - la om til 17" i all hast for å rekke siste banekjøringa for gatebiler,men når jeg kommer bort til banen får jeg beskjed om at arrangørene har gjort om på timeplanen helt uten videre. Merket også før på dagen at de forskjellig oppsatte tider ikke stemt. Dette er altfor dårlig etter så mange treff!!

Som sagt ikke mye jeg kjørte,men hvis noen har noen bilder eller film av dette setter jeg pris på om dere sender det til meg eller legger det ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen hatt jomfruturen på bane etter oppbygging.

Startet bra med en mangellapp fra Biltilsynet som hadde rigget seg til noen km før Rudskogen. Hjul,senkesett,eksos og sideblinklys.. hehe :D

Ellers fungerte bilen greit - Christer fra Autokvikk koblet seg på med PC og bredbåndslambda så vi fikk mappet litt på banen og ,bortsett fra et bensinforbruk jeg forventer julekort fra Shell for, er jeg meget fornøyd med hvordan bilen oppfører seg.

Rakk ikke å skifte ut 19"'-hjula før kjøringa så det ble ikke den helt store satsinga,men de har da fått svidd seg noe :wink: .. Heller ikke fikk jeg prøvd meg frem med forskjellige oppsett på coilovers og stabstag så det er sikkert mye å hente på kjøreegenskaper!

Må få sagt at Gatebil-arrangementet bærer preg av useriøst lederskap - la om til 17" i all hast for å rekke siste banekjøringa for gatebiler,men når jeg kommer bort til banen får jeg beskjed om at arrangørene har gjort om på timeplanen helt uten videre. Merket også før på dagen at de forskjellig oppsatte tider ikke stemt. Dette er altfor dårlig etter så mange treff!!

Som sagt ikke mye jeg kjørte,men hvis noen har noen bilder eller film av dette setter jeg pris på om dere sender det til meg eller legger det ut her.

Sideblinklys og eksos skjønner jeg, men hva kicka de på med hjula? De er vel innenfor 5% grensa, har riktig innpress og går ikke utenfor hjulbuene? Er faktisk mange hos BT som ikke kan kjøretøyforskriften de håndhever (bl.a. det de lærte dere med mangel på EU for alt annet enn org. dekkdimensjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...