SondreLM Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Fy flate, den bilen din var fet:D Kommer sikkert til å flytte brukbart på seg den derf ja!
JE Motorsport Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Var å beundret vidunderet i stad, ikke så mye som blir overlatt til tilfeldighetene der i gården nei Dette blir morsomt og kommer nok til å "virke" BTW:bare et problem jeg kan se nå, min egen bil blir kjedelig å kjøre
E36Cab1 Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Stussa litt på plasseringa av turboen,er ikkje rare plassen en har å gå på nedi E36'n. Men rekner med du har testa dette?!? Ellers et spennende prosjekt,lykke til
TurboTore Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Stussa litt på plasseringa av turboen,er ikkje rare plassen en har å gå på nedi E36'n. Men rekner med du har testa dette?!?Ellers et spennende prosjekt,lykke til Småtrangt,men..d må gå!
TurboTore Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Endelig husket kameraet Vannvittig mye småting som må gjøres,ting som i den store sammenheng ikke vises.. Noe har da skjedd om det ikke ser så mye ut..: Mer stæsj: Bensintrykksregulator,rekker til 1000hk: Earl's koblinger: Earl's oljekjøler: Turbotrykk,eksostemp og oljetrykksmåler: Div rør og slanger: Tial 44mm: Div nye deler,bl.a presis giring er viktig!: Oljereturflensen er lagd med mest mulig sving for å bremse ev. oljestrømning i kreftige venstresvinger: Av samme grunn går returrøret et stykke inn i bunnpanna,nesten bort til pickup'en på oljepumpa: Innstilling av kamaksler: Nytt motorfeste av hockeypucker: Eksostempsensor montert: Tilpassing av nytt wastegaterør og downpie..trangt: Fremre rør ferdig: Bakre rør: Nesten klar til montering: Montert!: M5 coiler: Nylagd dyserail: Påbegynt ombygging av M52-kabelmatte for tilpassing til Autronic og DIS..: Ellers er det gjort litt her og litt der,ting som suuuuger tid.. Alt i alt er det fremgang og spore og om en 3 ukers tid tror jeg det nærmer seg stram eksoslukt..
JE Motorsport Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Alt i alt er det fremgang og spore og om en 3 ukers tid tror jeg det nærmer seg stram eksoslukt.. Du vet hvor du finner meg da
Mr.Vaslag Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Dette blir grooomt!!! Meget pen bil med riktige felger. Helt ok motor
///Magnus Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Det her så sykt gjennomført ut! Håper på å få sett denne på et treff en gang.
mAZE Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Utrolig gjennomført bygg kan det se ut som ja.. Forhåpentligvis får jeg sett denne live på treff i sommer.
oddis Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Steintøft! Dette blir bare bedrer og bedre Kan jeg spørre hvor du kjøpte de Earl's/AN koplingene?
TurboTore Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 Takk,takk - hyggelig at dere liker prosjektet Får bare håpe det står til forventningene.. Steintøft! Dette blir bare bedrer og bedre Kan jeg spørre hvor du kjøpte de Earl's/AN koplingene? Takk, jeg kjøpte dem hos Importblowoutsales: http://stores.ebay.com/Import-Blowout-S ... idZ2QQtZkm De skaffer også alt (og mer til) av det som finnes på: www.extremepsi.com ,men til litt bedre priser. www.summitracing.com har også hele sortimentet av Earl's produkter samt myye annet! De er dog ofte litt dyrere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå