Lien Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 BBS CH og E36 er faktisk en bedre kombinasjon enn jeg trodde det skulle være Lykke til!
mOMOe Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 vær så snill å ikke montere "momo" ratt i en bmw. det er en synd! bmw mtec sportsatt er jo genialt. det skal ikke være noe uoriginalt innvendig i en bmw. men utvendig var bilen rå. Hehe,vi får se . Var egentlig et impulskjøp,men det er bra grep på semska ratt så det er grunnen til at jeg ev. bytter. får jo semska m3 ratt også da.. må ikke finne på å putte inn det momo rattet i den bilen.. blir allrigt bil det der
TurboTore Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 50mm toppakning ja, blir fin komp det:)
TurboTore Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 vær så snill å ikke montere "momo" ratt i en bmw. det er en synd! bmw mtec sportsatt er jo genialt. det skal ikke være noe uoriginalt innvendig i en bmw. men utvendig var bilen rå. Hehe,vi får se . Var egentlig et impulskjøp,men det er bra grep på semska ratt så det er grunnen til at jeg ev. bytter. får jo semska m3 ratt også da.. må ikke finne på å putte inn det momo rattet i den bilen.. blir allrigt bil det der I know. Men det får du ikke snap-off boss til og det er noe av vitsen hvis rattet blir montert.
mOMOe Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 oki.. bare sett inn ett bmw emblem i midten så er det greit.. detta for eksempel
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Rått prosjekt! Morro å se du bruker mye gromdeler. Det virker også som du har planlagt godt og har god oversikt Ikke hver dag man ser 2 S50er på samme bildet. Den andre er 3L eller?.. ser ihvertfall sånn ut på toppdekselet. 600hk burde være være en 'walk in the park' med dette oppsettet. Virkelig gromt prosjekt! Lykke til og kjør på med bilder!
TurboTore Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 Rått prosjekt! Morro å se du bruker mye gromdeler. Det virker også som du har planlagt godt og har god oversikt Ikke hver dag man ser 2 S50er på samme bildet. Den andre er 3L eller?.. ser ihvertfall sånn ut på toppdekselet.600hk burde være være en 'walk in the park' med dette oppsettet. Virkelig gromt prosjekt! Lykke til og kjør på med bilder! Takk,jo det stemmer - det er en 3.0l. Som du sier så tror heller ikke jeg at 600hk byr på noen problemer,er mer spent på hvor mye over man kan komme uten å "tyne"..
TurboTore Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 oki.. bare sett inn ett bmw emblem i midten så er det greit..detta for eksempel Et sånt skal ihvertfall aldri inn i min bil...
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 kool prosjekt!... meeen "Dekk: Dunlop Sport Maxx og SP9000 hhv 236/65-19 og 265/30-19. " traktor-dekk foran? 65 profil.. hehe. liten skrive-leif tenker jeg
TurboTore Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 kool prosjekt!... meeen"Dekk: Dunlop Sport Maxx og SP9000 hhv 236/65-19 og 265/30-19. " traktor-dekk foran? 65 profil.. hehe. liten skrive-leif tenker jeg Greit med litt gummi når man går på snørra ut i geografien Nei...her har det nok gått litt kjapt i svingene,men det liker vi Godt noen passer på
TurboTore Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Takk,takk - hyggelig at dere liker prosjektet Bilen er dessverre ikke så strøken som man ønsker selv om den er lakkert to ganger på like mange år.. Skyldes delvis at Kaptein Krok har gjort grunnarbeidet og at Stevie Wonder har lakkert,men også at den har fått sin del av hærverk o.l... Vært litt rolig i det siste grunnet kjøp/oppussing av enebolig,men her er noen oppdateringer: Taktrekk o.l har blitt svart: Intercoolerfester: PPF-grenrør: Det begynner også å trille inn litt deler igjen: Har kjøpt og montert stereoanlegg.Ikke rare greiene da første pri er motor/kjøreegenskaper ,men kombinert med det originale Top hi-fi systemet i dørtrekkene foran blir det greit nok: Pioneer DEH-P55BT og 360w TS-E6996 samt hattehylleadaptere: Viktigere er det at clutchen er ankommet(sjekk prod.dato.. ): Sammen med noen klemmer: Samt luftfilter: MEN....viktigst av alt..: Ventetida er endelig over og blokka ble sendt til borring i dag! Samtidig skal svinghjul dreies og deretter balanseres sammen med veivaksel og clutch. Råder og stempler vil bli vektjustert. Får vel igjen delene i morgen,men spørs hva jeg rekker før påska setter inn.. Dessuten er justerbare kamdrev bestilt fra VS-Motor..
///MoePower Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Med korte ord: Rå bil, rått motorbygge og ikke minst en nydelig farge som jeg syns du skal beholde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå