TurboTore Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 Ørliten filmsnutt fra tidlig i mappinga. Ble litt dårlig lyd,men...
knut_olestad Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 funka ikke den linken.. prøv legg den på youtube og link derfra
BoSJo Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Rått bygg og veldig gjennomført Må henge meg på for å få med nye posts......dette må jeg se det endelige resultat på
TurboTore Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 funka ikke den linken.. prøv legg den på youtube og link derfra Done
BoSJo Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Du glemte og legge ut linken da Ligger øverst på denne side hvor det gamle link var Edit : eller her da
TurboTore Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 Bilen skulle egentlig vært på bremsing i dag,men er utsatt på ubestemt tid grunnet sykdom og ferieavvikling. Har ellers kjøpt og montert ladetrykksventil som styres slik man ønsker av sprutet i forhold til gasspådrag,turtall etc. Montert i rommet der DME'n vanligvis sitter. Gjemt = clean look : En liten filmsnutt til fra grunnmapping. Går ikke helt rent her,men..:
TurboTore Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Da ser det omsider ut til at det blir bremsing! Får håpe alt funker...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Da ser det omsider ut til at det blir bremsing! Får håpe alt funker... Se opp for onde ånder. Ser de svever rundt bygget her og konspirerer for at du ikke skal få fullført dette
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Gleder meg som en unge på julaften til å se tallene fra bremsinga
TurboTore Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Da ser det omsider ut til at det blir bremsing! Får håpe alt funker... Se opp for onde ånder. Ser de svever rundt bygget her og konspirerer for at du ikke skal få fullført dette Hmm..tanken har streifet meg en gang eller tre,ja......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå