fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 hei, har vurdert d lenge og tilslutt bestemt meg for og ikke ha styling på bilen(e30 325), var d et klokt valg og beholde den original? og her er bilder med styling hva syns dere? possitiv og negativt motas begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 det var jo en strøken bil du hadde da. så er jo ikke nødvendig i seg selv og bruke masse penger på og style den dersom du ikke har alverden økonomi. jeg selv hadde spart de pengene som eventuelt hadde blitt brukt på styling og kjøpt en nyere bil ettervært..... (dette er min konklusjon) men noe du kan gjøre med bilen er å vaske den;) var litt møkkete hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Å se E30 uten mye plastikk er en sjeldenhet.Jeg hadde iallefall snudd meg etter en i mere original utførelse enn en med riegerplastikk til tusenvis av kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 okey=) for har tatt av fangerne. bilen var litt skitten på den siste bilde der:P men di andre bilda er den nyvaska på. hadde ikke noen "rene" bilder av baken på den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Burde latt den vært orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg mener du har valgt helt rett. Mye finere uten stylingen. Den er vel ikke til salgs...? Jeg mener selvfølgelig om bilen er til salgs, ikke stylingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 du gjør nok smart i å la være den stygge plastikken folk monterer på disse. men om du på liv og død SKAL style bilen så iallefall hold deg til original Mtec styling. fins verken penere eller tøffere styling enn Mtec. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei Fatboy Synes den bilen var en skikkelig fining.... er glad i styling jeg, men den var finere uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg mener du har valgt helt rett. Mye finere uten stylingen. Den er vel ikke til salgs...? Jeg mener selvfølgelig om bilen er til salgs, ikke stylingen... joda for rett pris=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei Fatboy Synes den bilen var en skikkelig fining.... er glad i styling jeg, men den var finere uten. takker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 du gjør nok smart i å la være den stygge plastikken folk monterer på disse. men om du på liv og død SKAL style bilen så iallefall hold deg til original Mtec styling. fins verken penere eller tøffere styling enn Mtec. vet m-tech er pent, men synes faktisk d begynner og bli mange av dem, og mindre av helt originale uten m-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Hold bilen orginal! Bruk heller pengene under panseret og til bedre veigrep + litt fint inni bilen sånn som flotte M-tec matter osv. -Og felger selvfølgelig. Plast henger bare og slenger etter en stund likevel, har sett maaange e-30 som er skikkelig shabby med plast her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Alpina frontspoiler hadde gjordt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Behold bilen org, uten plastikk du. Holder selv på å bygger opp en 335. Org 320, 88 mod. Det er alt for mange E30`er med allverdens stygg plastikk. Honør til alle som beholder en Org E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hold bilen orginal! Bruk heller pengene under panseret og til bedre veigrep + litt fint inni bilen sånn som flotte M-tec matter osv. -Og felger selvfølgelig. Plast henger bare og slenger etter en stund likevel, har sett maaange e-30 som er skikkelig shabby med plast her og der. har custom skinn intriør også da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå