R.E.H Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 custom? dette er den bilen som carina eller hva hun het haddE? bruker du samme stoler som hun hadde eller hadde du fått tak i m-tech eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 bruker samme, og di er custom. audi s2 seter forran og originale bak med blått skinn i midten og sort i støttene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 hmm oki.. var d ikke du som hadde fått tak i noen m-tech stoler?selge? behold den heller original enn å bruke den stylinga! blir litt overkill.. selv om jeg liker den fronten på noen biler(vet ikke hva det er men synes ikke den passer alle e30).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 hmm oki.. var d ikke du som hadde fått tak i noen m-tech stoler?selge? behold den heller original enn å bruke den stylinga! blir litt overkill.. selv om jeg liker den fronten på noen biler(vet ikke hva det er men synes ikke den passer alle e30).. aldri hatt noen m-tech stoler og har aldri vært på tanken å bytte stoler i bilen. har lakt ut noen bilder så folk kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 okei.. er lenge siden jeg leste det hær så husker ikke helt.. var en med e30 iallefall fra harstad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Det er alt for mange E30`er med allverdens stygg plastikk.Honør til alle som beholder en Org E30. Helt enig! Jeg er en stor tilhenger av original looken Se bare på denne fra http://www.e30.de/classic/cindex.htm Pen - ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Bare et lite spørsmål til deg Ørjan, snakker/leser du flytende tysk siden du finner så mye godsaker i Tyskland? Til trådstarter så er jeg er en E30 orginalt utsendemessig ti ganger høyere i kurs oss meg en Rieger plastikk, så du gjorde rett i å holde den orginal. Men et M-Tech2 ratt hadde gjort seg, også er det lurt å behandle skinnet i stolene før det blir før seint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Bare et lite spørsmål til deg Ørjan, snakker/leser du flytende tysk siden du finner så mye godsaker i Tyskland?Til trådstarter så er jeg er en E30 orginalt utsendemessig ti ganger høyere i kurs oss meg en Rieger plastikk, så du gjorde rett i å holde den orginal. Men et M-Tech2 ratt hadde gjort seg, også er det lurt å behandle skinnet i stolene før det blir før seint vet d, har nettopp shinet den utvendig med lakkrens og polering, så skal ta den innvendig nå med full rens av dørk, tak, hattehyller og dørtrekk, smøre opp alt av skinn og få gjort den så og si 100%, så hvis noen har en hel dørkmatte og selge meg så haddde jeg blitt veldig gla=) har en rift i min:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Bare et lite spørsmål til deg Ørjan, snakker/leser du flytende tysk siden du finner så mye godsaker i Tyskland? Flytende og flytende... Har lest tyske bilblader siden midt på 80-tallet, så litt skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpia Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 nydelig bil.... synes e30 er noe av det fineste bmw noen gang har laget!!!!!! du er nok veldig heldig som har klart å skaffet deg en så strøken e30, uten ett tonn med styling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 vet m-tech er pent, men synes faktisk d begynner og bli mange av dem, og mindre av helt originale uten m-tech. Det er vel ikke helt sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 jo syns det, hører alle nesten snakker om og skaffe seg m-tech eller at dem har m-tech og da synes jeg det blir oppbrukt:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Like stiln du har på biln nu! Fet med sommerfelgan på! Blei litt for voldsomt med GTS-stylinga.. men det e nu mi meining da. Tøff lyd i biln førresten, ka som e av eksos? har du grenrør? helt annerledes lyd på min, men æ har ikke grenrør.. samt at æ har bare to rør helt bak te bakerste potta. Så dæ forresten i dag me kanebogensenteret, så ut som at du hadde en fanger med dæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 ja den e gone nu. har grenrør og bakpotta. kem e du? kordan bil e d du kjøre? veit æ kem du e? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå